تماس با ما درباره ما

منتظر نظر شورای نگهبان درباره اساسنامه صندوق ملی مسکن هستیم

سخنگوی دولت با اشاره به اصلاح دوباره اساسنامه صندوق ملی مسکن در دولت برای رفع ایرادات شورای نگهبان گفت: منتظر نظر نهایی این شورا درباره اساسنامه صندوق ملی مسکن هستیم.
منتظر نظر شورای نگهبان درباره اساسنامه صندوق ملی مسکن هستیم

به گزارش تهران بهشت؛ علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست خبری با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و درگذشت برخی دیگر از هموطنان در اغتشاشات اخیر، گفت: اجتماع پرشور مردم در تشییع حوادث تروریستی و شهدای امنیت و مخالفت با آشوب نشان می دهد مردم به تلاش های همه جانبه دشمنان علیه این ملت با بهره گیری از همه ظرفیتهای اطلاعاتی امنیتی و جاسوسی شان دست رد و پشت پا زدند و اجازه سوءاستفاده به دشمنان را نخواهند داد.

سخنگوی دولت با تبریک فرارسیدن روز دانش آموز امیدواریم این روزها بهانه‌ای برای بازگویی جنایت آمریکا علیه ایران باشد که امروز هم با تحریم های ظالمانه و دروغ پراکنی سعی دارد در مسیر رشد مردم مانع ایجاد کند.

بهادری جهرمی در ادامه از انتصاب محسن منصوری به عنوان معاون اجرایی رییس جمهور خبر داد و گفت: به این ترتیب یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد؛ آقای منصوری استاندار تهران بوده و دارای سابقه کار مدیریتی موفق است که با حکم رئیس جمهور به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور انتخاب شد.

وی ابراز امیدواری کرد که معاونت اجرایی رییس جمهوری در دوره جدید در مسیر خوبی که آقای صولت مرتضوی ایجاد کرده بود، با سرعت بیشتری حرکت کند.

تولید کامل خودرو به مرز ۱۰۰ درصد رسید

سخنگوی دولت همچنین از رشد تولید در بخش های مختلف خبر داد و اظهار داشت: تولید ناخالص ملی در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳.۱ درصد رشد داشت که این میزان در بخش صنعت ۵.۱ درصد رشد بوده است.

وی افزود: در حوزه خودروسازی شاهد رشد تولید کامل خودرو بودیم و خلاف سالهای گذشته از وجود خودروهای ناقص در انبارهای خودروسازان، امروز تولید کامل خودرو به مرز ۱۰۰ درصدی رسیده است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: در هفت ماهه امسال در تولید ون ۴۵۴  درصد، وانت ۴۷ درصد، صنعت کاغذ ۶.۸ درصد، محصولات پتروشیمی ۶.۲ درصد، تلویزیون ۲۱ درصد رشد تولید را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: در بخش محصولات کشاورزی تولید برنج ۲۵ درصد، جو ۳۰ درصد، گندم ۳۷ درصد رشد داشت و خرید تضمینی گندم هم ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر