تماس با ما درباره ما

ادامه بررسی لایحه ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار مجلس

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱ در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
ادامه بررسی لایحه ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار مجلس

به گزارش تهران بهشت؛ جلسه علنی روز چهارشنبه (۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.ادامه بررسی لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱، لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری نیکاراگوئه و طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در دستور کار صحن علنی مجلس است.

همچنین طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، طرح استفساریه بند (۳) ماده (۴۸) قانون حمایت خانواده، طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد و طرح مردمی سازی حکمرانی برای دستور روز چهارشنبه صحن مجلس پیش بینی شده است.

بررسی تقاضای دو فوریت درباره طرح الحاق یک ماده به قانون اختیارات و وظایف وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بررسی تقاضای یک فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده ۷ بنیاد مسکن برای ساخت و ساز روستایی در جهت ساخت یک میلیون مسکن در سال هم در دستور کار امروز صحن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر