تماس با ما درباره ما

تحویل  سری دوم موتورپمپ‌های ویژه برای بارندگی‌های شدید و  به نواحی ۲۲گانه

تحویل  سری دوم موتورپمپ‌های ویژه برای بارندگی‌های شدید و  به نواحی ۲۲گانه

تهران بهشت؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران از خرید سری دوم موتورپمپ‌های ویژه برای بارندگی‌های شدید توسط معاونت خدمات شهری خبر داد و گفت: همانند سری اول این موتورپمپ ها نیز به نواحی ۱۲۲گانه شهر تهران تحویل داده خواهد شد.

به گزارش تهران بهشت جامعه و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهندس مجتبی یزدانی در جلسه شورای مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران که صبح امروز ۸تیرماه با حضور مهندس عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری و معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه شهر تهران و دیگر مدیران برگزار شد بر بازدیدهای میدانی معاونین خدمات شهری مناطق از سطح نواحی خود تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف مهم معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه بازدیدهای میدانی است که باید به شکل شبانه روزی و مستمر انجام شود و تمامی موضوعات حوزه خدمات شهری به شکل مطلوب رصد و پیگیری شود.

یزدانی در ادامه از خرید سری دوم موتورپمپ‌های ویژه برای بارندگی‌های شدید توسط معاونت خدمات شهری خبر داد و گفت: همانند سری اول این موتورپمپ ها نیز به نواحی ۱۲۲گانه شهر تهران تحویل داده خواهد شد.ضمنا هرکدام از این موتورپمپ ها می توانند ۶هزار لیتر آب را در دقیقه پمپاژ کنند.

وی اضافه کرد: تا پایان هفته برخی از تجهیزات اطفاء و حریق شامل کپسول آتش نشانی و … در راستای حفظ ایمنی به مناطق تعیین شده تحویل داده خواهد شد.
به گفته یزدانی طرح کاشت درخت در مدارس و پیاده روی اطراف مدارس طرح دیگری در راستای طراوت بخشیدن به شهر می باشد که انشالله در طرح استقبال از مهر اجرایی خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود بر احداث بوستان در محلات فاقد بوستان تاکید کرد و گفت: در همین راستا تملک باغات در ۶ منطقه کم برخوردار ۷،۸،۱۰،۱۱،۱۲،۱۷ نیز از موضوعات بسیار مهمی است که انتظار داریم مناطق ۲۲گانه به جد پیگیری کنند.

یزدانی به انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری تهران و شرکت آب و فاضلاب تهران برای استفاده از پساب تصفیه شده در آبیاری فضای سبز اشاره کرد و گفت:با پیگیری های این حوزه و تلاش های بسیار خوب شهرداری منطقه ۲۲ ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب خرگوش دره در منطقه ۲۲ کلید خورد که در نوع خود اقدام بسیار ارزشمندی است.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار