تماس با ما درباره ما

راه اندازی پرتال جدید سازمان زیباسازی شهر تهران

راه اندازی پرتال جدید سازمان زیباسازی شهر تهران

‍تهران بهشت؛ پرتال جديد سازمان زيباسازي به آدرس zibasazi.tehran.ir توسط مدیریت فناوری با همكاري مديريت روابط عمومي سازمان زیباسازی شهر تهران راه اندازی شد.

به گزارش تهران بهشت و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این پروژه حاصل ۹ ماه تلاش مستمر بوده و يكي از مهمترين اهداف آن بهبود ساختار و طراحي وب سايت قديم، ارتقا تجربه كاربري (UX) وتوجه به رويكرد شهروند محوري در راستاي ارائه خدمات به شهروندان بوده كه اين مهم در معماري اطلاعات جديد پرتال در نظر گرفته شده است.

در همين راستا علاوه بر معرفي پروژه ها و سازمان، رويدادها، اخبار، مطالعات و انتشارات، خدمات سازمان نيز در هفت گروه اصلي ساماندهي ابزارهاي تبليغات صنفي، تبليغات فرهنگي و تجاري، پيرايش و بهسازي، طراحي شهري فني و مهندسي، هنرهاي شهري مطالعات و پژوهش آموزش شهروندي شناسائي و نسبت به معرفي آن ها با طراحي محتواي مستقل اقدام شد.

پرتال جديد از ويژگي سازگاري با دستگاه هاي مختلف از جمله موبايل و تبلت بهره مند است كه تجربه كاربري بهتري را به بازديدكنندگان پرتال ارائه مي دهد.

از جمله فعاليت مهم ديگري كه در اين پروژه انجام گرفت مي توان به انتقال و كانورت اطلاعات حدود ۱۱۴۳۲ محتوا (خبر، مقاله، گزارش تصويري و …) با حجم تقريبي ۱۰ گيگابايت از وب سايت قديم به پرتال جديد اشاره كرد.

شایان ذکر است پرتال مذكور در مركز داده شهرداري تهران ميزباني شده است و به جهت پيشگيري از اختلال در سرويس دهي تا اطلاع ثانوي دامنه zibasazi.ir به دامنه zibasazi.tehran.ir تغيير مسير (Redirect) داده شده است.

ارسال نظر