تماس با ما درباره ما

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و نماینده مجلس شورای اسلامی چابهار با رئیس سازمان اورژانس کشور

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و نماینده مجلس شورای اسلامی چابهار با رئیس سازمان اورژانس کشور

به گزارش تهرن بهشت وبه نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ صبح امروز دو شنبه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۹، دکتر کامران کردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و دکتر معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با دکتر کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشوردرخصوص مسائل مختلف و نیازمندی های مراکز اورژانس ۱۱۵ ایرانشهر و چابهار دیدار و گفتگو کردند.

دکتر کامران کردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ضمن تقدیر از زحمات سازمان اورژانس کشور در راستاى توسعه خدمات فوريت هاى پزشكى عنوان کرد: یکی از مسائل مهم دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با توجه به جاده های صعب العبور ، پراکندگی جمعیت و فاصله بین شهرها ساخت و راه اندازی پایگاه عملیاتی است.

دکتر کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به شرایط اقلیمی و بازدید و بررسی استان سیستان و بلوچستان در زمان سیل سال گذشته افزود: در این استان ساخت پایگاه های مورد نیاز اورژانس در نظر گرفته شده است که بخشی از این پایگاه ها در حال احداث است.

دکتر کولیوند در ادامه با اشاره به همکاری مسئولان استان سیستان و بلوچستان افزود: در صورت واگذاری زمین مناسب جهت پد بالگرد و آشیانه از سوی استانداری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه امکان راه اندازی اوژانس هوایی وجود دارد.

در ادامه این جلسه دکتر سعیدی نماینده مردم شریف چابهار در مجلس شورای اسلامی موضوعاتی مانند خرید آمبولانس، موتورلانس و اتوبوس آمبولانس و ساخت پایگاه های جدید و تامین نیروی انسانی را مطرح کرد

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار