تماس با ما درباره ما

دومین مرحله کمپین آموزشی_ترویجی موتور سوار خوب در منطقه ۳ تهران

دومین مرحله کمپین آموزشی_ترویجی موتور سوار خوب در منطقه ۳ تهران

تهران بهشت:دومین مرحله کمپین آموزشی-ترویجی موتورسوار خوب جهت آگاه سازی شهروندان منطقه ۳ در حال برگزاری است.

به گزارش تهران بهشت وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: با توجه به وجود موتور سیکلت به عنوان یکی از وسایل نقیله پر کاربرد در شهر تهران و لزوم آگاه سازی بیشتر شهروندان در خصوص استفاده صحیح از آن، پویش موتور سوار خوب در سطح منطقه ۳ در حال اجرا است.
او زمان اجرای این کمپین را ۲۶ آذر تا اردیبهشت ۱۴۰۰ خواند و ابراز کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح، *اولین کارگاه* آموزشی *با موضوع آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی* به صورت مجازی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه برگزار شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: تشخیص دادن و هویت دادن به موتورسواران از طریق تعریف موتورسوار خوب، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره بی‌نظمی‌ها و قانون شکنی‌های موتورسواران با رویکرد ایجابی و تاکید بر خانواده راکبان و افراد پیرامون آن‌ها از اهداف این کمپین به شمار می رود.
این کمپین پنج هدف عملیاتی دارد که شامل عدم حضور موتورسواران در خط ویژه، تونل های شهری و مسیرهای ممنوع العبور، عدم حضور در پیاده رو و احترام به حقوق عابران پیاده، ترغیب به استفاده از کلاه ایمنی، تغییر رفتار موتورسواران از طریق هوشیارسازی و آگاه سازی خانواده آنها و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی ( سرعت مطمئنه ، عدم حمل بار و…) است.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار