تماس با ما درباره ما

بيست و چهارمين جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه ١٦

بيست و چهارمين جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه ١٦

تهران بهشت؛بيست و چهارمين جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه ١٦ به منظورمشارکت و تاکید بر مسئولیت مدنی و بهبود نحوه وصول مبالغ درآمدی تشکیل شد.

به گزارش تهران بهشت وبه نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه ١٦؛ جلسه با حضور شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحي و مدیران منطقه به منظور بررسی راهکارهای تامین منابع و افزایش درآمد جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان گرامی و توسعه و آبادانی منطقه برگزار شد.

در این جلسه به بررسی وضعیت درآمد منطقه پرداخته و پیشنهادات لازم در زمینه افزایش درآمد تا پایان سال جاری اعلام شد و شهردار منطقه از همه همکاران، همفکری و تلاش جهت ارتقاء بخش درآمدی و به تبع آن ارائه خدمات مطلوب را خواستار شد.

رضايي فر سرپرست معاونت مالي منطقه اظهار داشت: نگاه ها در بحث درآمدزایی نباید به واحد خاصی معطوف شود و باید تمامی واحدها به نوبه خود در این امر مبادرت نمایند.

وی با اعلام اینکه ما باید با گسترش اقدامات در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان رضایت آنها را کسب نماییم، گفت: با ارائه خدمات مناسب به شهروندان و ترغیب آنها در پرداخت به موقع عوارض است که می توانیم برای عمران و آبادانی منطقه گام های موثری را برداریم، واقعیت این است همین عوارضی که از سوی مردم پرداخت می شود، بخشی از درآمدهای شهرداری را تشکیل می دهد و با پرداخت به موقع عوارض و مشارکت شهروندان در این امر مهم می توانیم در توسعه زیرساخت ها قدم برداریم.

رسيدگي بهتر در حوزه نگهداشت شهر، پرداخت به موقع عوارض و برنامه ريزي براي درآمدهاي پايدار از جمله موضوعاتي بود كه مورد بررسي قرار گرفت.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار