تماس با ما درباره ما

کلنگ توسعه خط ۳ به ۱ مترو به زودی در منطقه یک

کلنگ توسعه خط ۳ به ۱ مترو به زودی در منطقه یک

تهران بهشت؛کلنگ توسعه خط ۳ به ۱ مترو در شمال تهران با توجه به تحویل زمین مورد درخواست شرکت مترو برای اجرای کار، به زودی به زمین زده می شود.

به گزارش تهران بهشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه در جلسه نهایی شدن مسیر توسعه خط ۳ به ۱ مترو در منطقه یک که با حضور مدیران پروژه شرکت توسعه مترو برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با همکاری خوب شرکت مترو و شهرداری منطقه یک در اجرای این طرح، امیدواریم این خط به زودی به اجرا و بهره برداری برسد.

خردمند افزود: طبق اعلام مدیر پروژه در حال حاضر مسیر این طرح به طول بیش از ۸ کیلومتر با ۷ ایستگاه مصوب و توسعه شمال غربی خط ۳ مترو توسعه شمالی خط ۱ از میدان تجریش به سمت زعفرانیه در قالب فرایند مطالعاتی به صورت یکپارچه در نظر گرفته شده است.

خردمند افزود: با بررسی ۱۱ گزینه انتخابی ۴ گزینه انتخاب شد که ۱ مسیر از نوبنیاد به میدان شهید باهنر متصل و ۳ مسیر از سه راه نارنجستان به میدان نیاوران متصل و هر دو در امتداد خیابان شهید باهنر به خیابان ولیعصر(عج) می رسیدند که گزینه نهایی با عبور از خیابان پاسداران انتخاب شد.

وی تصریح کرد: مسیر توسعه از میدان نوبنیاد ابتدای خیابان پاسداران شروع می شود در خیابان شهید باهنر ادامه می یابد و از میدان تجریش عبور و در خاتمه به خیابان زعفرانیه می رسد که کل ایستگاه های واقع در محدوده منطقه یک ۷ ایستگاه شامل سه ایستگاه در پاسداران، دو ایستگاه در نیاوران، یک ایستگاه در میدان تجریش و یک ایستگاه در زعفرانیه قرار دارد.

ارسال نظر