تماس با ما درباره ما

بازديد معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از مراحل تكميل ايستگاه مترو ميدان قيام

بازديد معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از مراحل تكميل ايستگاه مترو ميدان قيام

تهران بهشت ؛ايستگاهها و ورودي هاي در حال تكميل شبكه مترو تهران ،‌ طبق روال هفته هاي گذشته مورد بازديد ميداني مديران ارشد معاونت حمل ونقل و ترافيك شهرداري و همچنين مديران شركت متروي تهران قرار گرفت.
به گزارش تهران بهشت و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) در جريان آخرين بازديد صورت گرفته از روند پيشرفت عمليات اجرايي در ايستگاههاي مختلف مترو ، ايستگاه تربيت مدرس در خط ۶ و ايستگاه شهيد محلاتي در خط ۷ مورد پيمايش ميداني مديرعامل شركت مترو و ديگر دست اندركاران مربوطه قرار گرفت. اين در حالي است كه به نظر مي رسد افتتاحيه بعدي در زمينه ايستگاههاي شبكه مترو ، مربوط به ايستگاه شهيد محلاتي در منطقه ۱۴ باشد. همچنين آخرین مراحل تكميل ورودي شرقي ايستگاه كميل كه قرار است روز دوشنبه ۲۹ دي ماه سال جاري به بهره برداري برسد نيز توسط مديران ارشد شركت مترو بررسي شد تا وضعيت نصب آسانسورها و آمادگي آن براي افتتاح مشخص شود.
اما در جريان بازديد هاي صورت گرفته ، ايستگاه ميدان قيام در خط ۷ نيز مورد بازديد معاون حمل ونقل و ترافيك شهرداري تهران و مديران ارشد شركت مترو قرار گرفت؛ اين ايستگاه در منطقه ۱۲ قرارداشته و ساكنان مناطق پيراموني آن خواستار بهره برداري هرچه سريعتر از آن به عنوان يكي از ايستگاههاي پرمسافر و تأثير گذار پايتخت در منطقه جنوب شرق تهران هستند

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار