تماس با ما درباره ما

بازدید مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران از روند اجرای طرح محله ای منطقه ۷

بازدید مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران از روند اجرای طرح محله ای منطقه ۷

تهران بهشت ؛مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در منطقه ۷ از روند اجرای طرح محله ای نگهداشت شهر که این هفته در خیابان اجاره دار اجرا شد، بازدید کرد.

به گزارش تهران بهشت ه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نیروهای اجرای نواحی پنجگانه منطقه اقداماتی از قبیل پاکسازی انهار روباز و روبسته، شستشوی المان های شهری، حذف زوائد فیزیکی، طعمه گذاری جانوران مضر شهری، جمع آوری زباله های خشک و تر، شستشوی جداول و مخازن، حذف پاجوش و تنه جوش درختان، شستشو و پاکسازی دیوارنگارها، نقش برجسته های ترافیکی و المان های دیواری، پاکسازی کانال ها و حوضچه ها، علف کشی و کندو کوب باغچه ها، نظافت معابر و فضای سبز را در این محور اجرا کردند.

در حاشیه این بازدید عباس مافی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ گفت: طرح فوریتی نگهداشت شهر با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان در روزهای پایانی هر هفته در محلات کم برخوردار اجرا می شود.

وی یادآور شد: با توجه به دستورالعمل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و تاکید بر نگهداشت شهر، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به جهت نگهداری سطح محدوده، کلیه ادارات حوزه امور شهری و محیط زیست به اتفاق عوامل ناحیه اقدام به ساماندهی و خدمات رسانی محلات می نمایند.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار