تماس با ما درباره ما

«پزشکی از راه دور» دروازه‌های جدیدی برای تسهیل

«پزشکی از راه دور» دروازه‌های جدیدی برای تسهیل

تهران بهشت؛«پزشکی از راه دور» دروازه‌های جدیدی برای تسهیل دسترسی به خدمات درمانی ایجاد می‌کند

به گزارش تهران بهشت و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در مراسمی از ۱۰ پروژه هوشمندسازی شهرداری تهران با حضور شهردار، مدیرعامل شرکت شهر سالم و شماری دیگر از مدیران شهری پایتخت رونمایی شد.

دکتر حمید چوبینه در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه ورود پزشکی نوین به سامانه‌های دیجیتال می‌تواند به ارائه خدمت به مردم کمک کند، گفت: فعالیت‌های نوین پزشکی که با بهره‌گیری از فضای مجازی و نرم‌افزارهای تخصصی حوزه درمان انجام می‌گیرد، دروازه‌های جدیدی برای تسهیل دسترسی شهروندان و کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران به خدمات درمانی می‌گشاید.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به نقشی که فن‌آوری اطلاعات می‌تواند در حوزه درمان داشته باشد گفت: نرم‌افزارهای خدمات پزشکی می‌تواند سرعت و کیفیت خدمات را افزایش بدهد. هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، پهنه ارائه خدمات را گسترده‌تر خواهد کرد و از سوءاستفاده از دفترچه‌های بیمه شهرداری تهران جلوگیری می‌کند.

وی افزود: همچنین با توجه به تاثیرات کرونا بر زیست جامعه از جمله بهره‌مندی هر چه بیشتر از فضای مجازی این امکان را به وجود آورده که در آینده از پتانسیل‌های حوزه پزشکی در هر گوشه‌ای از جهان بهره‌مند شویم.

دکتر چوبینه یادآور شد: با توجه به اینکه پزشکی از راه دور یکی از راه‌های مناسب ارائه خدمات است، شرکت شهر سالم این آمادگی را دارد تا خدمات پزشکی را از این طریق و با کمک بستر مناسبی که سازمان فن‌آوری اطلاعات ایجاد کرده، به شهروندان و خانواده بزرگ شهرداری تهران ارائه کند.

وی با اشاره به اشکالات متعددی که در سیستم نرم‌افزاری شرکت شهر سالم وجود داشت، گفت: امروز خوشبختانه با راه‌‌اندازی سامانه CIS در درمانگاه‌های پنج منطقه ما، تحولی در سیستم نوبت‌دهی، پذیرش، صندوق و قراردادهای پزشکان و کمیسیون پزشکی خواهیم داشت.

به گفته دکتر چوبینه، سامانه‌های بعدی که در ادامه در این حوزه نصب و راه‌اندازی خواهد شد، عبارتند از: پایش سلامت، طب کار، پزشک خانواده، نسخه الکترونیک، حذف دفترچه‌ها و پرونده الکترونیک سلامت که همه آنها به سیستم جامع منابع انسانی شهرداری تهران متصل خواهد بود.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار