تماس با ما درباره ما

کاشت نهال به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند توسط شهردار منطقه۵

تهران بهشت؛محمود كلهری شهردار منطقه۵ به همراه قهرمانان و پيشكسوتان ورزشي با حضور در مجموعه ورزشی شهید شفیع پور به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند دو اصله نهال غرس کرد.

به گزارش تهران بهشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری شهردار منطقه با اشاره به اهمیت درختکاری و توسعه فضاهای سبز، گفت: کاشت نهال و کمک به محیط زیست و توسعه فضای سبز باید بعنوان فرهنگی فراگیر و مسئولیتی اجتماعی در بین آحاد جامعه نهادینه شود و افراد جامعه نسبت به این مهم اقدام نمایند.

کلهری خاطرنشان کرد: بی شک توسعه درختکاری و فضاهای سبز نیازمند مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری آن است، و از تمامی شهروندان عزیز درخواست داریم مدیران شهری را در این اصل مهم یاری رسانند.

مراسم روز درختکاری با حضور حسن داننده مشاور عالی شهردار منطقه۵، جودکی معاون فنی و عمران، شریفی پور معاون توسعه منابع انسانی، سلیمانی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش، موسوی مدیر اداره ورزش، شفیعی مدیر اداره ورزش بانوان، رحماني شهردار ناحيه ۵ و قهرمانان و‌ پیشکسوتان ورزشی از جمله علي خسروي، سعید عزیزیان، بهزاد داداش زاده، بهنام ابوالقاسم پور، اسماعیل حلالي، علیرضا محمد ، مهدی امیر آبادی، محمد مومنی، و امیر آقاجانی برگزار شد .

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار