تماس با ما درباره ما

هدیه پرتره معرق “آقای بازیگر” به خانه موزه انتظامی

هدیه پرتره معرق  #8220;آقای بازیگر #8221; به خانه موزه انتظامی

تهران بهشت؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در سالروز تولد زنده یاد استاد عزت الله انتظامی، پرتره معرق آن استاد ارجمند را به موزه زنده یاد انتظامی اهداء کرد.

به گزارش تهران بهشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت: از آن جایی که یکی از وظایف ما ارج نهادن به مقام هنرمندان و فرهیختگان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان است، به همین‌ منظور صبح امروز ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ همزمان با سالروز تولد زنده یاد استاد عزت الله انتظامی، تابلو پرتره معرق با چوب های طبیعی منقوش به چهره استاد و اثر محسن کاوه دارای مدرک درجه یک هنری (معادل دکتری) در رشته معرق که در سال ۱۳۸۵ ساخته شده و در همان سال به عنوان اثر برگزیده کشور انتخاب گردید، به موزه استاد انتظامی تقدیم شد.

وی افزود: این اثر در سال ۱۳۸۹ در نمایشگاه نگاره های چوبی با حضور استاد انتظامی پرده برداری شد و مورد تحسین فراوان ایشان قرار گرفت که هم اکنون معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک آن را خریداری و به خانه موزه انتظامی هدیه نموده است.

شکر خدا گودرزی مدیر خانه موزه انتظامی ضمن تشکر از این اقدام فرهنگی شهرداری، در معرفی این خانه موزه گفت: این مکان فرهنگی با مساحتی معادل ۴۵۱ مترمربع و زیربنای ۵۳۸ مترمربع دارای بخش های مختلفی نظیر (منزل استاد، کافی شاپ "آقای بازیگر"، سالن نمایش، اتاق آینه، تماشاخانه، گالری و تابلوی ثبت امضاء و یادگاری ویژه هنرمندان صاحب نام) است.

وی از شهروندان درخواست کرد که پس از اتمام تعطیلی موزه ها به علت ویروس کرونا، برای بازدید از موزه به نشانی قیطریه، بلوار اندرزگو، روبروی بلوار کاوه، کوچه احمدی، پلاک ۲۸ (شماره تماس ۲۲۳۹۰۲۵۹) مراجعه نمایند.

گفتنی است این برنامه با تقدیر سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک از محسن کاوه هنرمند برگزیده این اثر همراه بود.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار