تماس با ما درباره ما

تحویل فاز یک مسیر دوچرخه سواری در منطقه ۱۵

تحویل فاز یک مسیر دوچرخه سواری در منطقه ۱۵

تهران بهشت؛فاز نخست عملیات احداث مسیر دوچرخه سواری شهرک کیانشهر در راستای رویکرد انسان محور مدیریت شهری و تحقق شعار«تهران شهری برای همه» به پایان رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

به گزارش تهران بهشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: فاز نخست این رینگ به متراژ هزار و ۷۰۰ در عرض یک و نیم متر در مسیر ورودی شهرک کیانشهر مقابل مجموعه استخر محله تا میدان جمهوری به اجرا درآمده است.

به گفته او، اجرای این فاز از رینگ ۹ کیلومتری است که در راستای سند بالادستی توسعه دوچرخه سواری تهران و فراهم آوردن زیرساخت های ایمن دوچرخه برای شهروندان محله کیانشهر انجام خواهد شد.

محمدی ادامه داد: اجرای عملیات احداث کانیو، جدول گذاری، بتن ریزی و اجرای عملیات آسفالت پوششی در طول مسیر، رنگ آمیزی و نصب علائم ترافیکی با هدف ایمن سازی دوچرخه سواران از اقدامات انجام شده در این پروژه بوده است.

شهردار منطقه اضافه کرد: از ویژگی‌های طراحی این مسیر، بهره گیری از نظرات مشاوران متخصص و رعایت تمامی اصول مهندسی، زیر ساخت و ایمن سازی است که مورد تایید کمیته مرکز مطالعات و کمیته معابر و معاونت ترافیک راهور تهران قرار گرفته است.

او در پایان با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ یکی از مناطق پیشرو در گسترش دوچرخه سواری شهری، به عنوان حمل و نقل پاک است، افزود: پروژه مسیر ویژه دوچرخه در شهرک کیانشهر به طول ۹ و نیم کیلومتر طبق برنامه ریزی های انجام شده به دو ایستگاه مترو بعثت و خیابان عزیز خانی می رسد تا در جهت تکمیل مد حمل و نقل عمومی گام برداریم.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار