تماس با ما درباره ما

تونل راه آهن – تهران تبریز زیر ذره بین مدیریت بحران پایتخت

تونل راه آهن  #8211; تهران تبریز زیر ذره بین مدیریت بحران پایتخت

تهران بهشت؛تامین ایمنی و اقدامات پیشگیرانه تونل زیرزمینی راه آهن تهران - تبریز که به طول ۸ کیلومتر در محدوده مناطق جنوبی تهران احداث شده است در نشست مشترک میان شهرداری تهران، سازمان پدافند غیر عامل کشور و شرکت راه آهن بررسی و طی آن در خصوص تامین ایمنی و اقدامات ضروری در شرایط اضطراری تصمیم گیری شد .

به گزارش تهران بهشت و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این نشست که نمایندگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، سازمان پدافند غیر عامل و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان مدیریت بحران تهران حضور داشتند، مقوله ایمنی و پدافند غیر عامل تونل راه آهن تهران - تبریز مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، تونل راه آهن تهران - تبریز یکی از طولانی ترین و بزرگترین تونل های حمل و نقل شبکه راه آهن ریلی سراسری ایران با طول بیش از ۸ کیلومتر است که در طول مسیر از مناطق ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران عبور می کند و از همین رو تامین ایمنی آن نیازمند بررسی همکاری های مشترک با مشارکت سازمان های تخصصی است و به پیشنهاد سازمان مدیریت بحران پایتخت به دلیل وجود تاسیسات زیرساختی در داخل و حریم ریلی این تونل برای پیشگیری و آمادگی در برابر هر نوع حادثه احتمالی یا شرایط اضطراری این نشست برگزار شد.

در این نشست مقرر شد سازمان آتش نشانی تهران، گزارش بررسی ها و بازدیدهای انجام شده در خصوص ایمنی تونل و تاسیسات مربوطه را به همراه لیست اقدامات ضروری به منظور ارائه به اداره کل راه آهن تهران، برای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ارسال کند. همچنین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، نسبت به انجام هماهنگی های لازم جهت ارتباط مستمر نمایندگان اداره کل راه آهن تهران با دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهرداری اقدام نماید.

همچنین لزوم برگزاری مانور مشترک با همکاری و هماهنگی اداره کل راه آهن تهران، سازمان پدافند غیر عامل کشور، سازمان مدیریت بحران شهر تهران، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و شهرداری مناطق مذکور در این نشست مطرح شد.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار