تماس با ما درباره ما

کسب ۹۸۸۳ میلیارد تومان درآمد نقد تا هفته نخست شهریور امسال

کسب ۹۸۸۳ میلیارد تومان درآمد نقد تا هفته نخست شهریور امسال

تهران بهشت؛ آمار نشان می‌دهد؛ شهرداری تهران تا هفته نخست امسال در مجموع ۱۰ هزار و ۷۷۲ میلیارد تومان درآمدهای نقد و غیر نقد کسب کند که نسبت به مدت مشابه پارسال نزدیک به ۲ هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان افزایش داشته است.

عبدالحمید امامی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ، درباره میزان تحقق بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران تا هفته نخست شهریور امسال توضیح داد: از اول امسال تا چهارم شهریور ۱۴۰۰، در مجموع ۱۰ هزار و ۷۷۲ میلیارد تومان درآمد کسب شد.

او با بیان اینکه میزان درآمدهای نقد و غیرنقد در مقایسه با مدت مشابه پارسال چیزی در حدود ۲۹۵ میلیارد تومان افزایش داشته است، گفت: از اول فروردین تا اوایل شهریور امسال ۹ هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان درآمد نقد و ۸۸۹ میلیارد تومان هم درآمد غیرنقد کسب شده است.

آنطور که امامی گفته است: در مدت مشابه سال گذشته در مجموع هشت هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان درآمد کسب شد که از این میزان، هفت هزار و ۹۴۳ میلیارد تومان در بخش نقد و ۵۳۳ میلیارد تومان در بخش غیرنقد به دست آمد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، این را هم گفت که اولویت نخست مدیریت شهری در بخش درآمد، کسب درآمدهای پایدار بوده و تلاش شد تا در این مدت کفه درآمدهای پایدار سنگین تر از درآمدهای ناپایدار باشد./شهر

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار