تماس با ما درباره ما

بررسی آخرين وضعيت پيشرفت مستحدثات ايستگاه‌های خط ۷ مترو

بررسی آخرين وضعيت پيشرفت مستحدثات ايستگاه‌های خط ۷ مترو

تهران بهشت؛آخرين وضعيت پيشرفت عمليات اجرايی ۵ ايستگاه از خط ۷ مترو كه در آستانه بهره‌برداری و يا تكميل ورودی‌های جديد هستند، مورد بررسی و بازديد ميدانی قرار گرفت.

به گزارش تهران بهشت و به نقل از روابط عمومی و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در بازديدی كه با حضور مهندس علی امام مديرعامل شركت مترو به همراه مهندس محمود يوسفی مجری خط ۷ و پيمانكاران و دست‌اندركاران اين خط انجام شد، ايستگاه توحيد كه افتتاح آن برای پاييز امسال برنامه‌ريزی شده و عمليات ساختمانی آن در حال انجام است، مورد پيمايش ميدانی قرار گرفت و در ادامه از آخرين وضعيت ورودی‌های جديد ايستگاه‌های برج ميلاد، مهديه، رودكی و مولوی نيز بازديد به‌عمل آمد.

در پايان اين بازديد بر تكميل و راه‌اندازی ورودی‌های جديد دو ايستگاه برج ميلاد و مهديه در مهر ماه تاكيد و مقرر شد ورودی‌های جديد ايستگاه‌های رودكی و مولوی نيز در صورت تامين به موقع منابع مالی، تا قبل از شروع زمستان آماده افتتاح شوند.

ايستگاه‌ توحيد در تقاطع خيابان‌های آزادی و نواب نيز با تزريق بخشی از پول اوراق مشاركت سال ۱۳۹۹ قابليت بهره‌برداری قريب‌الوقوع را خواهد داشت. اين ايستگاه قطعاً بعد از ايستگاه شهيد رضايی در خط ۶ و به عنوان يكصد و چهل و يكمين ايستگاه شبكه مترو تهران به بهره‌برداری خواهد رسيد.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار