تماس با ما درباره ما

برخورد با پیمانکاران متخلف

برخورد با پیمانکاران متخلف

تهران بهشت؛شهردار تهران درباره برخود با پیمانکارانی که حقوق کارگران را پرداخت نمی کنند، گفت: از بخش خدمتگزار در شهرداری حمایت ویژه ای خواهیم کرد و مسیر در معاونت مالی و اقتصادی در حال تمهید است و نوع پرداخت‌ها و نوع شرایط را به گونه‌ای تدوین خواهند کرد که دیگر محل سوءاستفاده وجود نداشته باشد.

به گزارش تهران بهشت، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره جزئیات ایجاد قرارگاه اجتماعی در تهران گفت: این موضوع را دنبال می‌کنیم و در حقیقت این موضوع اعمالی است و اعلامی نیست. قرارگاه اجتماعی از هفته دیگر راه اندازی می‌شود و پس از آغاز به کار طی جلسه‌ای درباره آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که حضور زنان در این قرارگاه چگونه خواهد بود؟ گفت: حضور زنان در قرارگاه اجتماعی جدی و فوق العاده است.

شهردار تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره پرداخت حقوق کارگران که با عدم هماهنگی و کوتاهی‌هایی از سوی پیمانکاران همراه است و سیاسیت‌های دوره جدید مدیریت شهری در این زمینه اظهار کرد: اصل برای ما رعایت عدالت، عمل به قانون و انجام وظیفه درخصوص کسانی است که حقوق می‌گیرند و از زحمت‌کشان در شهرداری هستند.

زاکانی اضافه کرد: جمعیت کارگران نیز نه تنها از این بخش مجزا نیستند، بلکه تاکید ویژه‌ای در مورد این قشر داریم.حل این مساله در مسیر خود در حال طی شدن است و رسیدگی به آن در معاونت برنامه ریزی و معاونت منابع انسانی دنبال می‌شود و مطمئنا انگیزه بالایی داریم که از بخش خدمتگزار خود در شهرداری حمایت ویژه‌ای داشته باشیم.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا برخورد جدی‌تری با پیمانکارانی که حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند، خواهید داشت یا خیر؟ گفت: مسیر در معاونت مالی و اقتصادی در حال تمهید است و نوع پرداخت‌ها و نوع شرایط را به گونه‌ای تدوین خواهند کرد که دیگر محل سوءاستفاده وجود نداشته باشد.

ارسال نظر