تماس با ما درباره ما

مهدی چمران در چهاردهمین جلسه شورا: اربعین یک مانور بزرگ سیاسی است

مهدی چمران در چهاردهمین جلسه شورا: اربعین یک مانور بزرگ سیاسی است

تهران بهشت؛رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ و با شکوه اربعین حسینی از این حرکت بی نظیر به عنوان یک مانور بزرگ سیاسی یاد کرد.

به گزارش تهران بهشت، مهدی چمران در چهاردهمین جلسه شورا گفت: ایام اربعین را به ملت شریف ایران ، رهبرعظیم الشان انقلاب و حضرت ولی عصر (عج) تسلیت عرض می کنم. همانطور که می دانید عده ای از دوستان فرصت و سعادتی نصیبشان شده که هم اکنون در مراسم اربعین حسینی هستند و امروز را در زیارت امام حسین می گذرانند. امیدواریم در سالهای آینده ما هم بتوانیم در شرایط مناسبی در این راه پیمایی که خود یک مانور بزرگ سیاسی است شرکت کنیم.

چمران با بیان اینکه به جرات می توان گفت که این حرکت عظیم و راهپیمایی بزرگ در دنیا بی نظیر است و مانند آن را نداریم افزود: لذا برای همین است بسیار علیه این حرکت صحبت و تبلیغ می شود، ولی این حرکت اربعین آغاز و طلیعه ای است برای ظهور و امیداواریم به ظهور خواهد انجامید. راهپیمایی اربعین و رفتن به زیارت امام حسین و اینکه حضرت ولی عصر خود را فرزند حسین معرفی می کند، می رساند که بحث اربعین و عاشورا موضوع مهمی در دنیا خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود با یادآوری ایام هفته اظهار داشت: روز ۵ مهر روز شکست حصر آبادان در عمیلات ثامن الامه است که یکی از برنامه های زیبای دفاع مقدس و آغاز حرکت های موفقیت آمیز ما بعد از شکست ها و عقب نشینی های ما در جنگ بود ، البته تا قبل از آن ما پیشرفت ها و موفقیت هایی داشتیم گرچه در حد خود ارزشمند بود ولی شکست حصر آبادان به فرمان امام اولین حرکت بزرگ ما در دفاع مقدس بود.

چمران گفت: روز ۷ مهر نیز روز آتش نشانی و ایمنی است و این روز را به همه آتش نشانان عزیز تبریک می گوییم این روز را گرامی می داریم و امیدواریم موفق باشند. آتش نشانان عزیز افراد توانمندی هستند که در طول سالیان ثابت کردند که از جان خود برای نجات دیگران می گذرند. ر

چمران در پایان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز میزبان سردار فدوی هستیم و صحبت در خصوص دفاع مقدس را به ایشان واگذار می کنیم اما دفاع مقدس یاد آور شخصیت های بزرگ و مردان بزرگی است که دفاع مقدس را اداره کردند و ما توانستیم موقعیت خود را در جهان کنونی تثبیت کنیم.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار