تماس با ما درباره ما

آغاز طرح واکسیناسیون شهروندان منطقه ۴ در مساجد منتخب

آغاز طرح واکسیناسیون شهروندان منطقه ۴ در مساجد منتخب

تهران بهشت ؛شهردار منطقه ۴ گفت: همزمان با اجرای مرحله دوم "پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دوز واکسن" در پایتخت، ۹ مسجد منتخب منطقه ۴ در این طرح جهادی به مدت ۲ روز مشارکت فعال خواهند داشت.

" محمدرضا پوریافر" با اشاره بر لزوم مشارکت شهرداری در تسریع واکسیناسیون شهروندان گفت : با توجه به تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر لزوم واکسیناسیون شهروندان پایتخت و مشارکت شهرداری تهران در این طرح جهادی و به منظور ایجاد شرایط مناسب برای عموم شهروندان، با هماهنگی اداره امور مساجد ائمه جماعات نسبت به واکسیناسیون شهروندان در ۹ مسجد منتخب منطقه ۴ در روزهای ۱۲ و ۱۳ آبان اقدام می شود.

او در ادامه گفت : مساجد الرسول(ص) ، جامع الزهرا(س) ، امام حسین(ع) ، باب الحوائج(ع) ، جامع امیرالمومنین (ع) ، جامع غدیر خم ، احمدیه ، امام جعفر صادق(ع) ، انصار المهدی(عج) در روزهای ۱۲ و ۱۳ آبان از ساعت ۱۷ الی۲۰ بعد از نماز مغرب و عشاء آماده انجام واکسیناسیون نمازگزاران و سایر شهروندان هستند .

شهردار منطقه ۴ در توضیح چگونگی اجرای طرح واکسیناسیون گفت: مقرر شده در مقابل هریک از مساجد منتخب یک دستگاه ون مجهز به تجهیزات واکسیناسیون در ساعتهای یاد شده مستقر شده و نسبت به واکسیناسیون مراجعین اقدام کنند.

ارسال نظر