تماس با ما درباره ما

چمران: اقدامات نهایی برای تحویل ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در شورای ششم انجام شد

چمران: اقدامات نهایی برای تحویل ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در شورای ششم انجام شد

تهران بهشت:رئیس شورای شهر با بیان اینکه خوشبختانه در این دوره اقدامات نهایی انجام برای تحویل ۱۱۰ دستگاه اتوبوس، انجام شد، گفت: ان‌شاء‌الله مرحله دوم آن نیز طی روزهای آینده تحویل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تهران بهشت؛ مهدی چمران در حاشیه برگزاری بیست‌و‌دومین جلسه شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های محمد علیخانی عضو سابق شورای شهر تهران مبنی بر اینکه ۱۱۰ دستگاه اتوبوس واگذار شده در روز گذشته تمام مراحل و مقدمات آن در دوره قبل انجام شده بود، گفت: تقریبا دوستان ما درست می‌گویند چرا که اقدامات این کار در دوران سید مناف هاشمی معاون وقت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام و حتی پیشنهاد این مسئله توسط این معاونت مطرح شده بود.

وی افزود: اما مانع اصلی مانده بود که خوشبختانه در این دوره اقدامات نهایی برطرف و ۱۱۰ دستگاه اتوبوس تحویل گرفته شد و ان‌شاء‌الله مرحله دوم آن نیز طی روزهای آینده تحویل خواهد شد.

رئیس شورای شهر ادامه داد: به‌زودی ۲ هزار دستگاه اتوبوس بازسازی خواهد شد که منابع تامین منابع آن در دستور کار قرار گرفته است. همچنین قرار است وزارت کشور تسهیلاتی را در قالب وام برای این مسئله اختصاص بدهد.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار