تماس با ما درباره ما

عرضه ۱۰۰ هزار خودرو در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق‌العاده و فراتر از تعهدات، وارد بازار خواهیم کرد
عرضه ۱۰۰ هزار خودرو در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو

به گزارش تهران بهشت، بابک رحمانی با بیان این‌که تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق‌العاده و فراتر از تعهدات، وارد بازار خواهیم کرد، گفت:‌ در روزهای اخیر و پس از اصلاح قیمت محصولات، ۱۸ هزار دستگاه خودرو به صورت فوق‌العاده و ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه به صورت پیش فروش یک‌ساله و مشارکت در تولید به فروش رفته است. 
وی با تاکید بر این‌که برنامه‌های فروش ایران خودرو به صورت منظم و هفتگی استمرار خواهد یافت، اظهار کرد: در روزهای دوشنبه هر هفته، برنامه های فروش از طریق این خودروساز اعلام می‌شود و از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه ثبت نام توسط متقاضیان صورت گرفته و در روزهای شنبه نیز قرعه‌کشی انجام می‌شود. امیدواریم با افزایش عرضه، وضعیت بهتری را در بازار خودرو شاهد باشیم.
وی اظهار امیدواری کرد، با تمهیدات اندیشیده شده و با افزایش عرضه ایران خودرو و استمرار آن، شاهد بهبود وضعیت فعلی بازار خودرو باشیم و بتوانیم طبق سیاست وزیر صمت، به مرور فرآیند قرعه‌کشی را حذف کنیم. 
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به برنامه افزایش تولید محصولات، با بیان این‌که در حال حاضر، روزانه بالغ بر دو هزار دستگاه خودرو از سوی این خودروساز وارد بازار می شود، از افزایش این عدد به دوهزار و ۵۰۰ دستگاه در روزهای آینده خبر داد.
وی افزود: تاکنون از ۲۰۰ هزار درخواست، اسناد ۱۶۰ هزار دستگاه خودرو آزاد شده و مابقی نیز در حال انجام است؛ این امر نیز به کاهش التهابات بازار کمک کرده است.
رحمانی افزود: بعد از موضوع اصلاح قیمت‌ها، طرح‌های تبدیل برای محصولات را نیز در نظر گرفته و تلاش کردیم از این طریق تسهیلاتی برای مردم قایل شویم. همه این موارد که در بسته اصلاح وضعیت بازار خودرو پیش‌بینی شده است، به ایجاد آرامش بیشتر در بازار خودرو کمک خواهد کرد.
به گفته وی، درحال حاضر، وضعیت تولید بر اساس برنامه های افزایشی و مطابق برنامه پیش می‌رود. اگر تمامی موارد پیش‌بینی شده در بسته سامان‌دهی بازار خودرو عملیاتی شود، شرایط روز به روز نیز بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر