تماس با ما درباره ما

بورس فردا هم رکودی است / بهترین موقعیت برای خرید؟!

یک کارشناس بازار سرمایه به سهامداران توصیه کرد: اگر سهامداران، تاکنون سهام بنیادی خود را نفروخته‌اند، بهتر است کماکان از فروش آن خودداری کنند.
بورس فردا هم رکودی است   بهترین موقعیت برای خرید؟!

به گزارش تهران بهشت، پیش‌بینی می‌شود روند رکودی بازار در معاملات فردا نیز ادامه داشته باشد. بازار فردا همانند روزهای گذشته رشد یا افت شدیدی نخواهد داشت. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، مقطع کنونی برای خروج سرمایه مناسب نبوده و سهامداران باید از فروش سهام خود، خوددداری کنند.​

احسان خاتونی، کارشناس و فعال بازار سرمایه چشم‌اندازی از روند معاملات فردا تصویر کرد و گفت: به نظر می‌رسد روند رکودی بازار ادامه داشته باشد و تحرکات جدی در آن صورت نگیرد.

وی بیان کرد: اگر سهامداران، تاکنون سهام بنیادی خود را نفروخته‌اند، بهتر است از فروش خودداری کنند. با توجه به اینکه انتظار می‌رود به تدریج بودجه ۱۴۰۱، تعدیل شود و اصلاحات مطرح شده اجرایی شود، بخش عمده‌ای از ریسک از بازار خارج خواهد شد. بنابراین خروج در مقطع کنونی مناسب نیست.  

خاتونی، شرایط کنونی را برای خرید مناسب دانست و گفت: همواره روند رکودی، برای خرید و ورود به بازار مناسب بوده است. از طرفی دیگر، با توجه به اینکه شرایط و متغیرهای بازار، بورس را ارزان ارزیابی می‌کنند، می‌توان گفت زمان اصلاح پرتفوی فرا رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازار در شرایطی قرار دارد که دلیلی برای ریزش بیشتر آن وجود ندارد؛ به‌نظر می‌رسد در کنار سهام بنیادی و شاخص‌ساز بازار، گروه قندی‌ها، سیمانی‌ها و دارویی‌ها نیز برای سرمایه‌گذاری مطلوب باشند.

ارسال نظر