تماس با ما درباره ما

شرایط دریافت وام ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰تومانی بانک دی و جزئیات اقساط آن

بانک دی به مشتریان واجد شرایط خود در قالب طرح «سروش ارزش آفرین» تسهیلات ارائه می‌دهد. متقاضیان به منظورگرفتن این وام باید شرایط لازم را داشته باشند.
شرایط دریافت وام ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰تومانی بانک دی و جزئیات اقساط آن

به گزارش تهران بهشت، بانک دی در صورت داشتن منابع مالی کافی برای رفع نیازهای مالی مشتریان حقیقی و حقوقی خود، انواع تسهیلات را ارائه می‌دهد.

یکی از این تسهیلات سروش ارزش آفرین است که متقاضیان برای دریافت آن باید در بانک دی سپرده بلند مدت داشته باشند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان پرداخت می‌شود. حداکثر نرخ این وام یک میلیارد تومان و سقف سود آن هم ۱۵ درصد تعیین شده است.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات طرح سروش ۳۶ ماه است. طی مدت زمان بازپرداخت اقساط، سپرده فرد در بانک مسدود خواهد شد و او امکان استفاده از موجودی خود را ندارد. زیرا ضمانت اصلی این نوع تسهیلات همان سپرده افراد است. اما طی مدت مسدود شدن سپرده، ۱۲ درصد سود به اصل پول وام گیرنده تعلق می‌گیرد.

متقاضیان این طرح تسهیلاتی باید توجه داشته باشند که هزینه جانبی برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم باید بپردازند. طبق شرایط معمول، متقاضی وام نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشد. ضمنا امکان انتقال امتیاز سپرده سروش ارزش آفرین به اشخاص دیگر هم وجود دارد.

میزان سود و اقساط تسهیلات سروش ارزش آفرین

در صورتی که شخصی حداکثر میزان تسهیلات را با نرخ ۱۵ درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی ۳۶ ماه تعیین شود، میزان اقساط ماهیانه برای این شخص ۳۴ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۲۸ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۲۴۷ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۸۲۶ تومان و مجموع رقم وام و سود هم یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان است

 

ارسال نظر