تماس با ما درباره ما

نحوه دریافت وام فوری یک میلیارد تومانی این بانک

بانک اقتصاد نوین به منظور تامین کمبود نقدینگی مشتریان خوش حساب خود تسهیلاتی در قالب طرح «کوشان» ارائه داده است. این تسهیلات به صورت نقدی به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.
نحوه دریافت وام فوری یک میلیارد تومانی این بانک

به گزارش تهران بهشت،  بانک اقتصاد نوین این نوع تسهیلات را به پشتوانه سپرده مشتریان پرداخت می‌کند. پس لازم است متقاضیان حتما در این بانک سپرده بلندمدت داشته باشند.

هدف بانک اقتصاد نوین از ارائه این طرح، کاهش زمان مورد نیاز برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت عنوان شده است. نرخ سود تسهیلات این طرح با توجه به میزان سود سپرده دریافتی و دوره زمانی بازپرداخت وام بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر خواهد بود.

حداکثر مبلغ وام یک میلیارد تومان و سقف مدت بازپرداخت ۳۶ ماه است. مبلغ تسهیلات با توجه به میزان سپرده فرد تعیین می‌شود. ضمانت اصلی در این نوع وام مسدودی سپرده متقاضی است و بنابراین امکان استفاده از مبلغ آن تا تسویه اقساط  وجود ندارد.

البته طی مدت بازپرداخت اقساط، به اصل سپرده وام گیرنده سود تعلق می‌گیرد. میزان این سود ۷ یا ۱۰ یا ۱۵ درصد تعیین شده است.

جزئیات بیشتر درباره تسهیلات طرح کوشان

اگر یکی از متقاضیان با توجه به میزان سپرده، حداکثر مبلغ وام را با سود ۴ درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت برای آن شخص ۳۶ ماه تعیین شود، وی باید ماهیانه ۲۹ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۸۵ تومان قسط بپردازد.

کل مبلغ وام و سود آن یک میلیارد و ۶۱ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۶۶۷ تومان اعلام شده است. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید مدارک شناسایی خود را به نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصاد نوین برده و در صورت امکان برای این تسهیلات درخواست دهند.

ضمنا امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به افراد معرفی شده از سوی متقاضی واجد شرایط وجود دارد.

ارسال نظر