تماس با ما درباره ما

واکنش بازار خودرو به توقف مذاکرات وین

در حالی که موج انتقادات به بازار خودرو بالا گرفته است. بازار خودرو همچنان راه خود را می‌رود و افزایش قیمت را تجربه می‌کند.
واکنش بازار خودرو به توقف مذاکرات وین

به گزارش تهران بهشت، مذاکرات در وین متوقف شده است و تیم‌های مذاکره‌کننده برای مشورت به پایتخت‌های خود برگشته‌اند. این شرایط باعث شده است که قیمت خودرو نوسان‌های را تجربه کند و همچنان در بلاتکلیفی به سر ببرد. امروز بازار خودرو عقب نشینی قیمت‌های دیروز را جبران کرد و دوباره تقریبا قیمت تمام خودروهای پر تیراژ افزایشی شدند. 

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت سمند ال.ایکس در بازار امروز دوشنبه ۱۱ بهمن با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۷۰ میلیون تومان رسید. 

پژو ۲۰۶ تیپ دو هم دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و از ۲۶۸ میلیون تومان به ۲۷۰ میلیون تومان رسید. پژو پارس هم امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به ۲۸۱ میلیون تومان رسید. 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج امروز بدون تغییر ماند و با همان نرخ ۳۲۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودروی دنا معمولی امروز رشد ۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به ۳۷۱ میلیون تومان رسید این در حالی است که دیروز هم رشد ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده بود و در مجموع ظرف ۲ روز رشد ۷ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است. 

قیمت پراید ۱۳۱ امروز یک میلیون تومان دیگر رشد کرد و به ۱۷۴ میلیون تومان رسید و بهای پراید ۱۱۱ هم که دیروز رشد عجیب ۷ میلیون تومانی را در یک روز تجربه کرده بود، امروز یک میلیون تومان دیگر رشد کرد و به ۱۹۰ میلیون تومان رسید. قیمت تیبا هم با یک میلیون تومان افزایش به ۱۸۱ میلیون تومان بود، اما قیمت تیبا دو پلاس یک میلیون تومان کاهش داشتو به ۲۰۳ میلیون تومان رسید.

قیمت ساینا امروز هم دوباره کاهش داشت و به ۱۹۶ میلیون تومان رسید. این در حالی است که دیروز با بهای ۱۹۸ میلیون تومان معامله می‌شد و ظرف ۲ روز ۵ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است. کوئیک دنده‌ای هم امروز رشد یک میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به ۱۹۶ میلیون تومان رسید. 

ارسال نظر