تماس با ما درباره ما

جزئیات افزایش حقوق کارمندان / عیدی کارمندان چقدر است؟

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان برای کمتر نشدن عیدی کارمندان از کارگران، پیشنهاد کرد دولت حقوق حداقل یک ماه آنان را به عنوان عیدی کارمندان در نظر بگیرد.
جزئیات افزایش حقوق کارمندان   عیدی کارمندان چقدر است؟

به گزارش تهران بهشت، بنابر اظهارات سیدکمال‌الدین سجادی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ سعی شده است تا ضمن رفع نواقص لایحه بودجه قبلی، لایحه‌ای عملی‌تر تحویل مجلس شود تا جلوی کسری بودجه در سال جدید گرفته شود.

سجادی همچنین با اشاره به افزایش سالیانه نرخ تورم و کاهش قدرت خرید کارمندان، بر انتظارات کارمندان تاکید کرد؛ آنها انتظار دارند تعیین حقوق‌شان به شکلی باشد که موجب افت قدرت خرید و ایجاد مشکلاتی معیشتی نشود. وی همچنین ضمن اشاره به افزایش حقوق کارمندان متناسب با تورم بر مبنای قانون خدمات کشوری، نسبت به اجرای عدالت در تعیین حقوق کارمندان با توجه به سخنان رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان، با تاکید بر اهمیت و نقش کارمندان در اداره امور جامعه، توجه متولیان و به ویژه دولت به وضع معیشتی و حقوق آنان را امری ضروری دانست.

کمال‌الدین سجادی در اخربه ارائه پیشنهاداتی برای تعیین عیدی کارمندان پرداخت و بیان کرد که برای کمتر نشدن عیدی کارمندان به نسبت کارگران، بهتر است دولت برای تعیین عیدی کارمندان با اتخاذ تدابیر ویژه، حقوق یک ماه آنان را در نظر بگیرد.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار