تماس با ما درباره ما

بیمه فراگیر خانواده ایرانی چیست؟

بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بسته بیمه‌ای است که انواع بیمه‌های افراد خانواده از جمله پدر، فرزندان، زنان خانه دار و دانشجویان را شامل می‏ شود.
بیمه فراگیر خانواده ایرانی چیست؟

به گزارش تهران بهشت، مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس اعلام مرکز آمار، سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی دارد و بیش از ۴۵ میلیون نفر از تعهدات و حمایت‌های بیمه ‌ای و درمانی این سازمان استفاده می‌کنند.

به گفته‌ی شکوری به منظور گسترش پوشش بیمه تامین اجتماعی، اقدامی از سوی سازمان تامین اجتماعی شکل گرفته که بر مبنای آن با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی، سازمانی و نرم افزاری، "بیمه فراگیر خانواده ایرانی" در سطح جامعه، فرهنگ‌سازی و ترویج شود.

وی گفت: در بیمه فراگیر شرایط برای انتخاب بیمه و تحت پوشش قرار گرفتن افراد تسهیل شده و بیمه اعضای خانواده پیگیری می‌شود.

بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بسته بیمه‌ای است که انواع بیمه‌های افراد خانواده از جمله پدر، فرزندان، زنان خانه دار و دانشجویان را شامل می‌ شود.

 بیمه زنان خانه دار، دختران، دانشجویان و خود اظهاری شغلی و همگی در ذیل بیمه فراگیر خانواده ایرانی قرار می‌گیرند و با توجه به تسهیلات قانونی در نظر گرفته شده و امکان اقدام از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی جامعه مخاطبین بین ۱۸ تا ۵۰ سال، می‌توانند تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گیرند.

بیمه زنان خانه دار این امکان را برای زنان ایجاد می‌کند که با احراز شرایط بازنشسته شدن از امنیت درآمدی حاصل از مستمری بازنشستگی برخوردار باشند، در همین قالب فرزندان قبل از آن که تشکیل خانواده بدهند یا شاغل شوند، می‌توانند از این ظرفیت بیمه استفاده کنند و سابقه بیمه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار