تماس با ما درباره ما

این خودرو در کارخانه 65 میلیون تومان گران شد!!

اکو ایران : سه محصول بهمن موتور رشد قیمت را تجربه کردند.
این خودرو در کارخانه 65 میلیون تومان گران شد!!

به گزارش تهران بهشت، بررسی آخرین طرح فروش بهمن موتور نشان می دهد این خودروساز بخش خصوصی قیمت محصولات خود را به نسبت فروش دی ماه بین 6.8 تا 8.2 درصد گران کرد.

بهمن موتورها در حال حاضر تولید دو خودروی چینی را در دستورکار دارند.

محصولات حاضر در خطوط تولید بهمن موتور در دسته محصولات کراس اوور و شاسی بلند(SUV) قرار می گیرد.

جتور X70 محصول شرکت جتور زیر مجموعه برند چری است که بهمن موتوری ها این  خودروی چینی را با نام فیدلیتی در دو تیپ مختلف تولید می کنند. تیپ یک این خودرو 5 نفره است و تیپ 2 آن نیز یک خودرو با ظرفیت 7 نفر محسوب می شود.

این خودروساز بخش خصوصی همچنین تولید یک محصول از برند دانگ فنگ به نام ix5 را نیز در دستور کار دارد. این محصول دانگ فنگ در بازار ایران با نام دیگنیتی شناخته می شود.

بهمن موتوری ها طی دو ماهی که از فصل زمستان می گذرد دو طرح فروش را به سرانجام رساندند. بررسی اطلاعیه های  فروش این خودروساز در فصل زمستان نشان می دهد قیمت محصولات تولیدی آنها در بهمن ماه به نسبت دی ماه رشد قیمت را تجربه کرده است.

در دی ماه این خودروساز فیدلیتی تیپ یک را با قیمت 735 میلیون تومان عرضه می کرد اما همین خودرو در بهمن با رشد 51 میلیون تومانی به حدود 786 میلیون تومان رسید.

تیپ 2 این خودرو نیز همین میزان رشد قیمت را در طرح فروش برگزار شده در دومین ماه از فصل زمستان به نسبت فروش دی ماه تجربه کرد. فیدلیتی تیپ 2 در دی ماه 747 میلیون تومان قیمت داشت اما در بهمن خریداران برای در اختیار گرفتن این خودرو باید حدود 798 میلیون تومان به حساب این خودروساز واریز می کردند.

دیگنیتی هم از رشد قیمت مصون نماند. این خودرو  نیز در فروش بهمن ماه امسال به نسبت دی حدود 65 میلیون تومان افزایش قیمت را به خود دید.

در اولین ماه از فصل زمستان قیمت 795 میلیون تومان جلوی نام این خودرو در اطلاعیه بهمن موتور درج شده بود اما در اطلاعیه بهمن ماهی این خودروساز قیمت دیگنیتی حدود 860 میلیون تومان در نظر گرفته شد.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار