تماس با ما درباره ما

آغاز عرضه برنج ۴۲ هزار تومانی + جزئیات

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان اینکه علت کمبود وجود واسطه‌های غیرضروری در بازار است، گفت: از امروز عرضه دو قلم برنج شیرودی ممتاز با قیمت ۴۲ هزار تومان و فجر با قیمت ۳۲ هزار تومان در سامانه بازرگام آغاز می‌شود.
آغاز عرضه برنج ۴۲ هزار تومانی + جزئیات

به گزارش تهران بهشت، اسماعیل قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: از امروز عرضه دو قلم برنج شیرودی ممتاز با قیمت ۴۲ هزار تومان و فجر با قیمت ۳۲ هزار تومان در سامانه بازرگام آغاز می‌شود.

قادری‌فر اظهار کرد: ذخایر راهبردی برنج در شرکت بازرگانی دولتی بیش از ۴۰۰ هزار تن است و علت کمبود وجود واسطه‌های غیرضروری در بازار است.

تزریق ۲۰۰ هزار تن برنج خارجی به بازار

به گفته او، موضوع تزریق ۲۰۰ هزار تن برنج خارجی هندی و پاکستانی به بازار و استان‌های شمالی در دستور کار است، اما صرفا به صورت اینترنتی و هوشمند آغاز می‌شود. متاسفانه امسال به دلیل خشکسالی، تولید برنج داخلی ۳۰ درصد کمتر بوده است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مجموع ذخایر برنج در شرکت بازرگانی دولتی ایران را ۴۰۰ هزار تن عنوان کرد.

در روزهای گذشته با التهاب بازار برنج ایرانی، نرخ این قلم کالا تا هر کیلو ۹۰ هزار تومان هم رسید که با ورود وزارت جهاد و سازمان تعاون روستایی عرضه های مستمر این کالا آغاز شد.

اخبار مهم برای سهامداران عدالت

 

افزایش قیمت برنج به کیلویی ۹۲ هزار تومان شایعه است؟

این در حالیست که دیروز قاسمعلی حسنی، دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی افزایش قیمت برنج ایرانی به کیلویی ۹۲ هزار تومان را شایعه دانست و گفت: افزایش قیمت برنج تا سقف ۹۲ هزار تومان شایعه‌ای بیش نیست و سودجویان به دنبال منافع خودشان هستند.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی همچنین اظهار کرد: اکنون قیمت هر کیلوگرم برنج داخلی از ۴۷ هزار تا ۷۷ هزار تومان (درجه یک لوکس - برنج کشت دوم) و برنج خارجی تایلندی شرکت بازرگانی دولتی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج آزاد هندی و پاکستانی از ۲۳ تا ۲۹ هزار تومان است.

هیچ محدودیتی در عرضه برنج به بازار نداریم

او با تاکید بر اینکه هیچ کمبود و محدودیتی در عرضه برنج به بازار نداریم، تصریح کرد: هر کسی به هر میزان و هر مقدار که بخواهد برنج در بازار به وفور موجود است و محدودیتی در عرضه این محصول نداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان- ایرنا

 

ارسال نظر