تماس با ما درباره ما

برتری آیفون 13 پرومکس نسبت به سامسونگ S22 اولترا

سری گلکسی S22 سامسونگ یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار در حال حاضر به‌حساب می‌آید، اما تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک آنها به پردازنده A۱۵ اپل که آیفون ۱۳ پرو مکس را تامین می‌کند، نمی‌رسد.
برتری آیفون 13 پرومکس نسبت به سامسونگ S22 اولترا

به گزاش تهران بهشت، در تست Geekbench 5 که توسط PCMag  انجام شد، گلکسی اس ۲۲ اولترا با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک کوالکام در تست چند هسته‌ای ۳۴۳۳ امتیاز را کسب کرد، در حالی که این امتیاز برای آیفون ۱۳ پرو مکس با تراشه A15 Bionic اپل به ۴۶۴۷ رسید.

نتایج مشابهی در تست تک هسته‌ای مشاهده شد که آیفون ۱۳ پرو مکس به ۱۷۳۵ امتیاز رسید در حالی که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا به امتیاز ۱۲۳۲ دست یافت.

اگرچه نتایج تعجب‌آور نیستند. تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک که در ماه دسامبر به بازار آمد، امتیازات بسیار مشابهی را به نمایش گذاشته بود و نسبت به نسل قبلی خود پیشرفتی جزئی داشت. از سوی دیگر، A۱۵ اپل، عملکرد قابل توجهی را نسبت به A14 داشته است.

در مقایسه با اسنپ‌دراگون ۸۸۸ سال گذشته، سری ۸ نسل یک افزایش ۱۳ درصدی امتیازات تک هسته‌ای Geekbench و افزایش ۹ درصدی در امتیازات چند هسته‌ای Geekbench را نشان می‌دهد که متوسط ​​است. اما در بنچمارک‌های GFXBench، PCMag دید شد که این تراشه در برخی کارها حدود ۲۰ درصد بهتر است.

اکنون، همانطور که ممکن است بارها شنیده باشید، امتیازات بنچمارک CPU و GPU دقیقاً به عملکرد در هنگام استفاده در دنیای واقعی مرتبط نمی‌شود. آنها هنوز هم اشاره‌ای به قابلیت‌های یک تراشه در هنگام بازی و برخی از وظایف منابع فشرده مانند ویرایش ویدیو می‌دهند.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار