تماس با ما درباره ما

آخرین فرصت برای کاهش قیمت شرکت‌های لوازم خانگی

در جدیدترین اظهارنظرها در مورد قیمت لوازم خانگی رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفته است: با هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارت صنعت، شنبه ۲۳ بهمن‌ماه آخرین فرصت کاهش قیمت شرکت‌های لوازم خانگی است.
آخرین فرصت برای کاهش قیمت شرکت‌های لوازم خانگی

به گزارش تهران بهشت، در زمان حاضر حدود 10 روز از اظهار نظر مفتح معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت در غیرقانونی بودن افزایش قیمت‌ها می‌گذرد اما هنوز تغییری در لیست اعلامی شرکت‌های لوازم خانگی به وجود نیامده است و تمام معاملات بازار براساس قیمت‌های جدید انجام می‌شود، این در حالی است که قرار بود برخورد لازم با متخلفین انجام شود و قیمت‌ها برگردانده شوند.

مفتح گفته بود "لوازم خانگی جزو کالاهای مشمول درج قیمت تولیدکننده است و مجوزی برای افزایش قیمت تولیدکننده صادر نشده است، بر همین اساس اگر افزایش قیمتی اعمال شده باشد غیرقانونی و بدون مجوز است و ما آن را پیگیری خواهیم کرد".

در جدیدترین اظهارنظرها در مورد قیمت لوازم خانگی پازوکی رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفته است: با هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارت صنعت، شنبه؛ آخرین فرصت کاهش قیمت شرکت‌های لوازم خانگی است و چنانچه قیمت‌ها را کاهش ندهند با این شرکت‌ها برخورد خواهد شد.

وی گفته است: برخی شرکت‌های لوازم خانگی، در ماه‌های گذشته اقدام به افزایش 8 تا 12 درصدی قیمت لوازم خانگی کرده بودند، اما پس از اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت‌ها را به نرخ‌های قبلی‌شان برگرداندند، جز یک شرکت لوازم خانگی که همچنان بر قیمت‌های جدید خود پافشاری می‌کند و قیمت‌هایش را به قیمت‌های قبلی برنمی‌گرداند.

در زمان حاضر باید دید آیا این اخطار مؤثر خواهد بود یا همچنان بازار با افزایش قیمت‌ها روبه‌رو خواهد بود.

 

ارسال نظر