تماس با ما درباره ما

شرایط تعویض خودرو کارکرده با صفر اعلام شد

شرکت مدیران خودرو از فروش اقساطی محصولات خود با مدل سال ۱۴۰۱ و همچنین اجرای طرح جایگزینی خودروهای کارکرده این مجموعه با محصول نو خبر داد.
شرایط تعویض خودرو کارکرده با صفر اعلام شد

به گزارش تهران بهشت، در حال حاضر طرح تعویض خودرو کارکرده با صفر از سال ۱۳۹۰ در نمایندگی ستوده مدیران خودرو اجرا می‌شود. در این طرح مدیران خودرو، اعطای تسهیلات تا سقف ۷۰ درصد با بازپرداخت ۵ ساله برای متقاضیان جایگزینی خودروی کارکرده با نو و تسهیلات تا سقف ۶۰ درصد با بازپرداخت ۴ ساله برای خریداران خودروهای کارکرده در نظر گرفته شده است.

کارشناسی نرخ محصولات کارکرده مدیران خودرو در این طرح بصورت رایگان در نمایندگی‌های مدیران خودرو انجام می‌شود. در فروش اقساطی مدیران خودرو هم مشتریان می توانند باقیمانده قیمت خودرو مورد نظر خود را در بازه های ۱۲ تا ۶۰ ماهه یعنی یک تا ۵ سال بصورت اقساط پرداخت کنند.

خرید اقساطی ایکس ۲۲ پرو مدل ۱۴۰۱ آغاز شد

خودرو ایکس ۲۲ پرو نیز به صورتی اقساطی در نمایندگی ستوده به فروش می‌رسد. خرید اقساطی ایکس ۲۲ پرو مدل سال ۱۴۰۱ همراه با ۴۰ یا ۵۰ درصد پیش‌پرداخت و اقساط یک تا پنج ساله است.

ایکس ۲۲ پرو یکی از محصولات جدید مدیران خودرو است که نمای جلوی آن شامل چراغ‌ها، جلوپنجره و سپرجلو تغییر یافته است و تا حدی هیوندای کونا و نسل جدید سانتافه را به یاد می‌آورد. نمای داخل این خودرو هم تغییر یافته است؛ به گونه‌ای که در آپشن‌ها و تکنولوژی‌های این خودرو نیز به روزرسانی‌هایی رخ داده است. برای مثال می‌توان به مانیتور بزرگ لمسی ۹ اینچی این خودرو اشاره کرد که تمام نیاز راننده را برطرف می‌کند و البته یکی از بزرگترین مانیتورهای لمسی است!

فیس لیفت ایکس ۲۲ پرو امکانات بیشتری همچون اتوهلد، سیستم ترمز پارک برقی(EPB) و فرمان برقی را نیز داراست. خودرو ایکس ۲۲ پرو به موتور یک لیتری توربو مجهز است و ۱۰۷ اسب بخار خروجی این موتور است. در سال‌های اخیر برندهای مطرح چون سیتروئن، مینی و ب ام و از موتورهای کوچک و پر بازده استفاده کرده اند. گیربکس این خودرو  ۹ سرعته سی وی تی است که آزمایش خود را بر روی آریزو۶ به خوبی نشان داده است.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار