تماس با ما درباره ما

جزئیات دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی با سود صفر درصد

بانک توسعه تعاون با طرحی به نام «کوثر» اقدام به پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود کرده است.
جزئیات دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی با سود صفر درصد

به گزارش تهران بهشت،  تسهیلات طرح کوثر بانک توسعه تعاون به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان است و افرادی که مایل به دریافت آن هستند باید سپرده پس انداز قرض الحسنه داشته باشند. در غیر این صورت باید سپرده مورد نظر را در یکی از شعب بانک توسعه تعاون افتتاح کرده و میانگین حساب مورد نظر را هم ایجاد کنند. ضمنا متقاضیان برای دریافت این نوع تسهیلات هم باید به فکر ضامن باشند. زیرا نوع ضمانت اصلی برای این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی مورد تایید بانک است.

حداقل مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام سه ماه اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم با توجه به مبلغ وام و … تعیین می‌شود. اما حداکثر زمان برای پرداخت اقساط ۲۴ ماه تعیین شده است. متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی برای دریافت این تسهیلات هم به صورت جداگانه توسط بانک توسعه تعاون محاسبه و دریافت می‌شود.

میزان اقساط وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

در صورتی که برای دریافت این ۱۰۰ میلیون تومان مبلغ سود صفر درصد باشد و اقساط هم در ۱۰ ماه پرداخت شود، مبلغ هر قسط ۱۰ میلیون تومان خواهد بود. اما اگر بانک برای این مبلغ تسهیلات کارمزد ۴ درصدی دریافت کند و مدت پرداخت قسط‌ها هم ۲۴ ماه اعلام شود، وام گیرنده باید هر ماه ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۹۲ تومان قسط بپردازد. کل سود وام با شرایط مذکور، ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان است.

ارسال نظر