تماس با ما درباره ما

شرکت ارائه دهنده خدمات voip

احتمالا شما مدیر یک کسب‌و‌کار هستید یا شاید هم شما را مامور کرده‌اند تا در مورد خدمات voip و بهترین شرکت ارائه‌دهند خدمات ویپ تحقیق کنید و اطلاعات کسب کنید.
شرکت ارائه دهنده خدمات voip

به گزارش تهران بهشت، احتمالا شما مدیر یک کسب‌و‌کار هستید یا شاید هم شما را مامور کرده‌اند تا در مورد خدمات voip و بهترین شرکت ارائه‌دهند خدمات ویپ تحقیق کنید و اطلاعات کسب کنید. اگر همینطور هست راه را درست آمده‌اید، من هم قصد دارم در مورد همین موضوع برایتان بنویسیم. پیش از هر چیز باید بگویم که من هم یک زمان برای پیدا کردن یک شرکت خدمات VoIP زیاد از این در به آن در زدم و زیاد تحقیق کردم اما مشکل اینجا بود که نمی‌دانستم چطور و بر اساس چه فاکتورهایی باید یک شرکت را مورد بررسی قرار دهم. آخرش هم به نتیجه خوبی نرسیدم!

اما حالا که چند سال از آن موضوع می‌گذرد چیزهایی یاد گرفتم که می‌تواند به شما برای دانستن اینکه خدمات ویپ چیست و چطور یک شرکت متخصص را انتخاب کنید کمک ‌کند. مسلما همین الان که در حال خواندن این مطلب هستید کلمه خدمات یا پیاده سازی ویپ را در گوگل سرچ کرده‌اید و به اینجا رسیدید، بنابراین از نحوه پیدا کردن یک شرکت می‌گذرم و به اصل مطلب می‌پردازم.

همین حالا بروید یک قهوه (یا چای) برای خودتان بریزید، ذهنتان را آماده خواندن کنید و برگردید و فنجان به دست این مقاله را بخوانید. می‌خواهم تجربه‌های خوبی را در اختیارتان قرار دهم.

برویم سرِ اصل مطلب، منظور از خدمات ویپ چیست؟

یحتمل در مورد تکنولوژی VoIP می‌دانید، اگر نمی‌دانید یا اطلاعات کمی دارید حتما مقاله ویپ چیست را در بخش مقالات کاربردی سایت مطالعه کنید. برای آنکه ذهنمان همسو شود لطفا یکبار هم توضیح کوتاهِ من را بخوانید. به صورت کلی و ساده، ویپ یک تکنولوژی ارتباطی است که وظیفه انتقال صدا روی بستر شبکه را دارد. از این تکنولوژی برای ارائه خط تلفن اینترنتی در مرکز تلفن ویپ استفاده می‌کنند. همین!

حالا اگر می‌خواهید بیشتر بدانید همان مقاله ویپ چیست را بخوانید چون اگر بخواهم این موضوع را اینجا باز کنم و در مورد مفهوم ویپ، مزایا و معایب آن بگویم باید از خیر خدمات ویپ بگذرید و چندین هزار کلمه در مورد تعریف و مفهوم ویپ بخوانید.

خدمات VOIP

شاید بهتر باشد این سوال را اینطور بپرسیم، منظور از خدمات تکنولوژی ویپ در ارتباطات تلفنی چیست؟ تکنولوژی ویپ در مراکز تلفن نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و خطوط تلفن ثابت (خط تلفن اینترنتی) مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع سیستم‌های تلفنی مبتنی بر این تکنولوژی مزایا و ویژگی‌های خاصی دارند که نمونه‌های قدیمی آن مثل سانترال‌های پاناسونیک از آن‌ها بی‌بهره هستند. از جمله خدمات ویپ برای کسب‌و‌کارها می‌توانم به مدیریت هوشمند تماس‌های ورودی و خروجی، تلفن گویا، صف تماس، گزارش از تماس، صندوق صوتی، ضبط مکالمه و … اشاره کنم.

از این خدمات پایه‌ای که بگذریم، تکنولوژی ویپ در سیستم‌های مدیریت تماس (مرکز تلفن) این امکان را به شما می‌دهد تا نرم‌افزارهای درون‌سازمانی مثل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را با مرکز تلفن VoIP متصل کنید و کیفیت ارتباطات خود را با مشتریان افرایش دهید.

یک سوال مهم: چرا یک کسب‌و‌کار به خدمات ویپ نیاز دارد؟

احتمالا این سوال را در ذهن دارید که چرا باید از خدمات ویپ در کسب و کار خودم استفاده کنم؟ شاید در حال استفاده از یک سیستم تلفن آنالوگ هستید و به این فکر می‌کنید چر باید هزینه کنم و تکنولوژی ویپ چه مزایایی برای کسب و کار من دارد؟ خب باید بگویم که اگر چنین سوالاتی در ذهن دارید بیراهه نرفته‌اید! این حق شماست که بدانید پولتان قرار است کجا و چرا خرج شود.

کسب‌و‌کارهای امروزی دیگر از آن شکل و شمایل سنتی و آن منطقه آسایش خود باید خارج شوند. بدون شک همکاران شما در حوزه کاری که هستید تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود بدهند و این کار را با هر روشی که بتوانند انجام می‌دهند. طبیعی است که اگر دست روی دست بگذارند رقیبشان که شاید شما باشید از آنها جلو می‌زنید. اما چطور؟

من نمی‌خواهم اینجا خارج از تخصص خودم صحبت کنم و یک نسخه یکسان برای همه بپیچم و شما هم توقع معجزه نداشته باشید زیرا می‌خوام یکی از راهکارهای ایجاد مزیت رقابتی و ارتباط بهتر با مشتریان را بگویم. بر می‌گردم به این سوال: چرا کسب و کارها به خدمات VoIP نیاز دارند؟

در یک کلام: بهینه‌سازی ارتباطات تلفنی، می‌پرسید چطور؟

با استفاده از خدمات تکنولوژی VoIP همیشه در دسترس هستید.

مرکز تلفن ویپ به شما کمک می‌کند در هر کجا و در هر زمان همیشه در ارتباط و پاسخگویی مشتریان و همکاران خود باشید. فرقی نمی‌کند در محل کار، در خانه، در سفر یا در حال قدم زدن باشید، در هر صورت همیشه در دسترس هستید. همین موضوع باعث می‌شود مشتریان شما احساس آرامش داشته باشند و هیچ تماسِ از دست رفته‌ای نداشته باشید.

سرویس و خدمات VoIP به شما کمک می‌کند تا بهترین خروجی را از نرم‌افزارهای ارتباطی خود داشته باشید. فرض کنید در شرکت از نرم‌افزار مدیریت ارتباط مشتری استفاده می‌کنید، با ارتباط با سیستم تلفن ویپ می‌توانید خدماتی مثل پاپ‌آپ تلفنی و دفترچه تلفن داشته باشید. پاپ آپ تلفنی به شما کمک می‌کند در زمان تماس ورودی پیش از برداشتن گوشی تلفن بدانید چه کسی، با چه سابقه و پرسونایی پشت خط هست. در واقع به محض دریافت تماس یک صفحه به صورت اتوماتیک بر روی کامپیوتر شما باز می‌شود و تمام اطلاعات مشتری را از روی CRM می‌خواند و به شما نشان می‌دهد. جالب است نه؟

تهیه گزارش دقیق و تلاش برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان در سیستم VOIP

سوال اصلی که یادتان نرفته است؟ ” چرا کسب و کارها به خدمات ویپ نیاز دارند؟”

در ادامه پاسخ به این سوال، به دریافت گزارش از عملکرد اپراتورها می‌رسم. این ویژگی یکی از مهمترین خدمات VoIP است که فقط مناسب افرادی است که به رضایتمندی مشتریان‌شان اهمیت می‌دهند و می‌دانند که افزایش رضایت مشتریان رابطه مستقیم با افزایش فروش دارد. با تهیه گزارش از تماس‌ کارشناسان فروش، فنی و پشتیبانی، صندوق صوتی انتقادات، و پیشنهادات و همچنین بررسی نظرسنجی تلفنی که پس از اتمام مکالمه از مشتریان پرسیده می‌شود می‌توانید از نظر مشتریانتان نسبت به عملکرد افراد پاسخگو و خدمات شرکت آگاه شوید و برای بهبود مشکلات برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید.

شرکت ارائه دهنده خدمات voip

چطور یک شرکت خدمات VOIP را انتخاب کنیم؟

همه اینها را گفتم که بدانید که خدمات VoIP چه تاثیری در کسب‌و‌کار شما می‌تواند داشته باشد تا بتوانید تصمیم بهتر و آگاهانه‌ای بگیرید. اگر تا اینجا به این نتیجه رسیدید که خدمات تکنولوژی ویپ می‌تواند به کسب کسب و کارتان کمک کند، از اینجا به بعد مقاله را نیز بخوانید. برای انتخاب یک شرکت خدمات ویپ به چند فاکتور اصلی نیاز خواهید داشت که مهم‌ترین آن‌ها را به شما می‌گویم. با اطلاع از این موارد می‌توانید بهترین شرکت خدمات ویپ را انتخاب و از خدمات بی‌نظیر مرکز تلفن VoIP در کسب‌و‌کارتان استفاده کنید.

  • دریافت لیست مشتریان شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ
  • تامین تجهیزات سخت‌افزاری VoIP
  • پیاده‌سازی و استقرار پایدار خدمات و سرویس‌های ویپ
  • توانایی شخصی‌سازی مرکز تلفن ویپ بر اساس نیاز شما
  • امکان ارائه خدمات مرکز تماس برای بخش فروش، پشتیبانی و امروز مشتریان
  • شرایط تسویه حساب منعطف با شرکت خدمات ویپ
  • نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • توانایی برقراری نسبی امنیت مرکز تلفن ویپ

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار