تماس با ما درباره ما

هشدار در خصوص تورهای جعلی جام جهانی قطر

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تبلیغ برخی از تورهای جام جهانی قطر هشدار و اعلام کرد هیچ پروازی برای جام جهانی قطر از سوی این شرکت به دفتر خدمات مسافرتی "یابکس" واگذار نشده و تبلیغ این تور با پرواز "هما" صحت ندارد.
هشدار در خصوص  تورهای جعلی جام جهانی قطر

به گزار ش تهران بهشت به نقل از روابط عمومی "هما"، اخیراً مشاهده شده است دفتر خدمات مسافرتی یابکس (ماکان سفر جهان) اقدام به تبلیغ پکیج‌های ویژه جام جهانی قطر کرده و از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان شرکت هواپیمایی این تور مسافرتی نام برده است.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، ضمن رد این موضوع اعلام کرد هیچ پروازی برای جام جهانی قطر از سوی این شرکت به دفتر خدمات مسافرتی "یابکس" واگذار نشده است و تبلیغ این تور با پرواز "هما" صحت ندارد.

گفتنی است در صورت مشاهده فروش تورهای ویژه جام جهانی قطر  با استفاده از نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، با تبلیغ‌کنندگان از طریق مراجع قانونی برخورد خواهد شد.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما "، تاکنون برای فروش بلیت‌های مسیر دوحه قطر با هیچ دفتر خدمات مسافرتی مذاکره‌ای نداشته و از هموطنان درخواست می‌شود در صورت مشاهده چنین تورهایی حتماً از صحت آن اطمینان حاصل کرده و در صورت هرگونه شکایت از طریق سازمان هواپیمایی کشوری اقدام شود.

علاقه‌مندان حضور در بازی‌های جام جهانی قطر می‌توانند برای اطمینان از صحت فروش تورهای ویژه جام‌جهانی قطر با پرواز "هما" با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ مرکز فروش تلفنی "هما " تماس حاصل کنند.

 

ارسال نظر