تماس با ما درباره ما

تسهیلات وزارت رفاه به کارگران در حوزه مسکن

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسهیلات این وزارتخانه به کارگران در قالب قانون جهش مسکن خبر داد.
تسهیلات وزارت رفاه به کارگران در حوزه مسکن

به گزارش تهران بهشت، هادی بهداد مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این وزارتخانه در باب مسکن کارگران، گفت: کارگران نیز همانند سایر اقشار در قالب قانون جهش تولید مسکن و در سایت اعلام شده از سوی وزارت مسکن و راه‌ شهرسازی ثبت‌نام کرده‌اند که البته با توجه به اینکه آماری از سوی این وزارتخانه اعلام نشده ما اطلاعی از میزان کارگران ثبت‌نام شده نداریم.

وی گفت: در دولت قبل ۳۶۰ هزار نفر از کارگران برای مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که این افراد نیز به همراه کارگرانی که در این دوره در سایت اعلام شده از سوی وزارت مسکن و راه‌ شهرسازی ثبت‌نام کرده‌اند از تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی وزارت رفاه در حوزه مسکن بهره خواهند برد.

بهداد ادامه داد: شرایط واگذاری مسکن به کارگران همانند سایر اقشار است با این تفاوت که وزارت رفاه با ارائه تسهیلات به کارگران، هزینه ساخت مسکن برای جامعه هدف خود را کاهش داده است و در واقع سهم کارگران نسبت به سایر افراد در بخش مسکن کمتر خواهد بود.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت رفاه در بخش مسکن با تامین مصالح ساخت و ساز‌، تأمین زمین و مشارکت کارفرما هزینه ساخت مسکن برای کارگران را کاهش خواهد کرد.

تسنیم

ارسال نظر