تماس با ما درباره ما

ارز دیجیتال APE در بیت پین؛ در ایردراپ میلیونی ایپ کوین شرکت کنید!

ارز دیجیتال APE با نام ایپ کوین به بازار صرافی ارز دیجیتال بیت پین اضافه شد و کاربران می‌توانند این رمزارز را به‌صورت آنی، معامله کنند.
ارز دیجیتال APE در بیت پین؛ در ایردراپ میلیونی ایپ کوین شرکت کنید!

به گزارش تهران بهشت، ارز دیجیتال APE با نام ایپ کوین به بازار صرافی ارز دیجیتال بیت پین اضافه شد و کاربران می‌توانند این رمزارز را به‌صورت آنی، معامله کنند.

ارز دیجیتال ایپ کوین مبتنی بر شبکه ERC-20 است و تلاش می‌کند تا نسل سوم اینترنت، یعنی وب 3 را بهبود داده و برای در دسترس قرار گرفتن مردم، آماده کند. این توکن که ارتباط نزدیکی با کالکشن NFTهای BAYC (مخفف Bored Ape Yacht Club) دارد، در مدت زمان خیلی کوتاهی توانسته است به یکی از ارزهای دیجیتال محبوب بین معامله‌گران ارزهای دیجیتال تبدیل شود. یکی از نکات برجسته در مورد این توکن این است که خیلی سریع در صرافی‌های بزرگ جهان، مثل بایننس و کوین‌بیس لیست شد. این امر به خودی خود یک دستاورد بزرگ بود. پس از تنها یک روز معامله، ایپ کوین ارزش بازار تقریباً 2 میلیارد دلار داشت.

ایپ کوین (APECOIN) ابزار حاکمیتی اکوسیستم APECOIN DAO محسوب می‌شود و این شبکه، یک لایه پروتکل غیرمتمرکز است که مهم‌ترین وظیفه‌ی آن، کمک به توسعه وب 3 است.

ApeCoin DAO یک سازمان غیرمتمرکز است که به همه‌ی دارندگان این توکن اجازه می‌دهد تا در تصمیمات مهم مربوط به توکن APE مشارکت کنند و حق رای داشته باشند.

شرکت یوگا لبز که خالق مجموعه‌های NFT محبوب مثل کریپتو پانکز است، به‌عنوان خالق این توکن شناخته می‌شود.

نحوه شرکت در ایردراپ 30 میلیونی ارز دیجیتال APE

با لیست شدن ارز دیجیتال APE، ایردراپ میلیونی این رمزارز در صفحه توییتر صرافی ارز دیجیتال بیت پین برگزار می‌شود. در این ایردراپ، 30 میلیون تومان بین 1000 کاربر که مراحل شرکت در ایردراپ را به‌طور کامل انجام دهند، به‌صورت قرعه‌کشی توزیع و به کیف پول بیت‌پین این کاربران، واریز می‌شود.

  • زمان شروع ایردراپ: 7 اردیبهشت
  • زمان پایان: 10 اردیبهشت
  • تاریخ واریز: تا 18 اردیبهشت

شرکت در ایردراپ میلیونی ایپ کوین

ویژگی های منحصر بفرد ارز Apecoin

همان‌طور که در ابتدای این مطلب گفته شد، APE یک توکن ERC-20 و با اهداف حاکمیتی است، اما در صورت استفاده در اکوسیستم ایپ، ابزارهای کاربردی بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت. پروتکل اوپن‌سورس این اکوسیستم چند ویژگی دارد که آن‌ها را به‌طور خلاصه عنوان و بررسی می‌کنیم تا با ارز دیجیتال APECOIN بیشتر آشنا شوید.

دسترسی: این رمزارز، دسترسی به برخی از ابزار اکوسیستم را فراهم می‌کند که در صورت نداشتن آن، امکان دسترسی وجود نخواهد داشت. از جمله رویدادها، بازی‌ها، کالاها و موارد دیگری که منحصر به افرادی است که توکن APE را در کیف پول خود دارند. در واقع، APE به‌عنوان نماد سودمند اکوسیستم است و به شرکت‌کنندگان خود، رمزارزی را می‌دهد که بدون هیچ‌گونه واسطه‌ی متمرکزی، استفاده شود.

ایجاد انگیزه: APE قرار است به عنوان ابزاری برای توسعه‌دهندگان با هدف مشارکت در اکوسیستم و با گنجاندن آن در بازی‌ها، خدمات، محصولات و... عمل کند.

حکومت: حاکمیت یکی از اهداف اصلی ایپ کوین است، چرا که به دارندگان اجازه می‌دهد در دائو شرکت کنند.

بر اساس اخبار رسانه‌ها، ایلان ماسک یکی از NFTهای معروف این مجموعه که با نام قطعه ۱۸۳۷ شهرت دارد را با ارزش حدودی ۶۰۰ اتریوم خریداری کرده است. البته ایلان ماسک خود حرفی از این خرید نزده است؛ اما شواهد، صحت این داستان را تایید می‌کنند.

ارز دیجیتال APE در بیت پین

بهترین کیف پول ایپ کوین

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای نگهداری ایپ کوین که شبکه‌ی اتریوم را پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به کیف پول‌های زیر اشاره کرد:

  • کیف پول متامسک
  • کیف پول تراست ولت
  • کیف پول اتمیک

همچنین کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر و ترزور برای نگه‌داری ایپ کوین مناسب هستند.

برای معامله APE و ارزهای دیجیتال مثل بیت‌کوین، اتریوم، شیبا، دوج‌کوین و بیش از 110 رمزارز دیگر، می‌توانید در صرافی بیت پین ثبت‌نام و به‌سادگی، این ارزهای دیجیتال را معامله کنید. همچین امکان ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال بدون کارمزد و هزینه، یکی دیگر از ویژگی‌های دیگر این صرافی ایرانی و محبوب است.

نقشه راه ارز دیجیتال APE

با توجه به این که پروژه ApeCoin دائو محور است، رودمپ مشخصی برای ادامه راه آن وجود ندارد. مسیر آینده این پروژه را پیشنهادها و تصمیمات اعضای جامعه ApeCoin DAO مشخص خواهد کرد.

آینده ارز دیجیتال APE کوین

برای ارزدیجیتال جوانی مانند ایپ کوین، بسیار سخت است که بتوان پیش‌بینی دقیقی در مورد روند بازار این رمزارز داشت. اما با توجه به محصولات عرضه شده در اکوسیستم APE و همچنین موفقیت BAYC این‌طور به نظر می‌رسد که اگر یوگا لبز (Yuga Labs) در مدیریت پروژه، مشارکت فعالی داشته باشد، آینده درخشانی نصیب این ارز دیجیتال خواهد شد.

زمانی که ApeCoin به تازگی منتشر شده بود، قیمت آن تا ۹۰۰% افزایش یافت. پس از سقوط سریع به ۷ دلار و پایین تر، توکن به سطح بالای ۱۰ دلار بازگشت و در ماه گذشته بین ۱۰ تا ۱۴ دلار معامله شده است. در زمان نگارش این مقاله، APE اغلب در لیست دارایی‌های پرطرفدار قرار گرفته است.

اگرچه این توکن جوان است و داده‌های کمی‌برای پیش بینی قیمت دقیق وجود دارد، برخی از سرویس‌ها پیش بینی نسبتا صعودی را برای ApeCoin نشان می‌دهند.

توزیع ارز دیجتال APE

  • ۶۲ درصد از ارز دیجتال APE برای دارندگان NFT (BAYC و دو مجموعه APE دیگر که توسط یوگا لبز (Yuga Labs) منتشر شده است)
  • ۳۸ درصد برای سرمایه‌گذاران اول
  • ۱۵ درصد از کل APE در اختیار یوگا لبز (Yuga Labs) که بخشی از ApeCoin DAO است، در اختیار دارد. بنابراین تأثیر قابل‌توجهی بر تصمیمات اتخاذ شده در سازمان غیرمتمرکز خواهد داشت.
  • ۱۴ درصد دیگر از APE برای «شرکت‌ها و افرادی که به تحقق این پروژه کمک کردند» اختصاص دارد.
  • ۸ درصد برای چهار بنیانگذار یوگا لبز (Yuga Labs) .
  • ۱ درصد برای بنیاد میراث Jane Goodall (سازمانی که از میمون‌های واقعی مراقبت می‌کند.)

تیم یوگا لبز به عنوان مسئولیت اجتماعی خود، ۱ درصد از سهام شرکت را به بنیاد Jane Goodall، که وظیفه حمایت و مراقبت از میمون‌های محیط زیست را دارد؛ اختصاص داده است.

اگرچه اعداد نشان می‌دهند که تمام توکن‌های APE رزرو شده‌اند، اما در حال حاضر توکن‌های کافی در گردش آزاد وجود دارند و هر کسی می‌تواند APE را خریداری کرده و به ApeCoin DAO بپیوندد.

ارز دیجیتال APE در بیت پین

سوالات متداول!

  • ارز APECOIN چیست؟

این توکن، ارز دیجیتال بومی اکوسیستم Bored Ape است. رمزارز ایپ کوین یک توکن ERC-20 بوده و به‌عنوان Bored Ape Coin نیز شناخته می‌شود.

  • از کجا می‌توانیم برای خرید Ape اقدام کنیم؟

شما می‌توانید در صرافی ارز دیجیتال بیت پین ثبت‌نام و به‌صورت آنی در لحظه این رمزارز را خرید و فروش کنید.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار