تماس با ما درباره ما

خودروسازان خصوصی محصولات خود را با قرعه کشی عرضه می‌کنند؟

در حالیکه قرار بود گروه خودروسازی بهمن‌موتور، امروز (شنبه) طرح پیش‌فروش محصول فیدلیتی پرایم را به مرحله اجرا درآورد، با توجه به دستور توقف هرگونه فروش خودرو، خارج از سامانه یکپارچه، وزارت صمت این طرح پیش‌فروش را ابطال کرده و براین اساس بهمن‌موتور نیز اعلام کرده است که زمان عرضه این محصول متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تهران بهشت، گروه بهمن‌موتور در نظر داشت که چهارشنبه هفته گذشته (۱۴ اردیبشهت ماه) محصول فیدلیتی پرایم را پیش‌فروش کند اما با توجه به تغییر روز عید، بنا بردرخواست مشتریان، زمان ثبت‌نام و در شرکت در این طرح، به تعویق و به امروز (شنبه) موکول شد.

اما با توجه به اینکه به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت فروش و عرضه محصولات خودروسازان صرفا در "سامانه یکپارچه فروش" انجام خواهد شد و هرگونه فروش خارج از این سامانه متوقف شده است، طرح مذکور بهمن‌موتور امروز ابطال شده است.

بهمن‌موتور نیز در اطلاعیه‌ای در این رابطه اعلام کرده است: با توجه به درخواست فوری وزارت صنعت، معدن و تجارت طی نامه شماره ۶۰/۳۷۸۰۰ تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ مبنی بر توقف فروش محصول فیدلیتی مورخ روز جاری، ضمن پوزش از همه مشتریان، به استحضار می‌رساند که زمان عرضه این محصول متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است که امروز (شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه)، عبدالله توکلی- سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت- در نامه‌ای خطاب به کلیه مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی کشور، ضمن ابلاغ موضوع فروش و عرضه محصولات صرفا از طریق سامانه مذکور، تاکید کرد که هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً بایستی متوقف شود.

ارسال نظر