تماس با ما درباره ما

تاریخ ثبت‌ نام ایران خودرو

برای آشنایی بیشتر با شرایط و تاریخ ثبت‌ نام ایران خودرو تا پایان مطالب ما را همراهی کنید.
تاریخ ثبت‌ نام ایران خودرو

 

به گزارش تهران بهشت، ایران خودرو یکی از شرکت‌های معروف خودروسازی در داخل کشور است که در زمینه تولید انواع خودروی سبک نظیر پژو پارس، پژو 405 اس ال ایکس، پژو 206، پژو 207، رانا، تارا، سمند ال ایکس، سورن و دنا فعالیت دارد. گاهی اوقات خودروهای خارجی از قبیل هایما S5 و دیگنیتی نیز در وب‌سایت این گروه خودروسازی با شرایط فروش فوری عرضه می‌شوند که متقاضیان متناسب با نیاز و توان مالی خود می‌توانند در برنامه‌های فروش مختلف آن شرکت کنند. از انتهای سال 1399 تا به امروز فروش محصولات این شرکت از طریق ثبت‌نام اینترنتی و شرکت در قرعه‌کشی انجام می‌شود. برای آشنایی بیشتر با شرایط و تاریخ ثبت‌ نام ایران خودرو تا پایان مطالب ما را همراهی کنید.

گام نخست؛ ثبت‌نام در سایت ایران خودرو

تاریخ ثبت‌ نام ایران خودرو

در ابتدا اشخاص حقیقی متناسب با شرایط ثبت‌نام این گروه خودروسازی می‌بایست از طریق ورود به سایت esale.ikco.ir فرآیند ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و کلمه عبور را انجام دهند. توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات هویتی، بانکی و شماره تماس باید به نام متقاضی باشد. در غیر این‌صورت هنگام انجام بقیه مراحل مانند تکمیل وجه، انتخاب نمایندگی و انعقاد قرارداد با مشکل مواجه خواهید شد.

پس از انجام این مراحل شما یک پروفایل همیشگی برای خود در وب‌سایت ایران خودرو ایجاد کرده‌اید که با استفاده از آن می‌توانید در ساعات و تاریخ‌های مشخص شده توسط این گروه خودروسازی در قرعه‌کشی اتومبیل دلخواهتان شرکت کنید. تا به‌حال بیش از بیست مرحله قرعه‌کشی فروش فوری (سه‌ماهه) و پیش‌فروش (یکساله) در زمان و مناسبت‌های مختلف انجام شده است. خاطر نشان می‌شود کاربران پس از برنده شدن در قرعه‌کشی سه روز کاری (72 ساعت) فرصت دارند تا کل مبلغ خودرو را به‌صورت یکجا و آنلاین پرداخت کنند.

لازم به‌ذکر است که در پیش‌فروش یکساله شرکت ایران خودرو مبلغی به‌عنوان پیش‌پرداخت از متقاضیان دریافت می‌شود و مابقی آن به قیمت روز در زمان تحویل خودرو محاسبه می‌شود و مشتری موظف به پرداخت مبلغ ما‌به‌التفاوت آن است.

تاریخ و زمان ثبت‌نام محصولات ایران خودرو

تاریخ ثبت‌ نام ایران خودرو

یکی از سؤالات ضروری بسیاری از متقاضیان محصولات این گروه خودروسازی در خصوص زمان و تاریخ ثبت‌نام در برنامه‌های فروش (قرعه کشی) است. در این رابطه باید گفت که شرکت ایران خودرو دوبار در ماه به‌صورت یک هفته در میان محصولات خود را با شرایط قرعه‌کشی سه‌ماهه و یکساله به فروش می‌رساند. ثبت‌نام خودرو رأس ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و به مدت سه روز متوالی ادامه دارد. سه روز پس از اتمام مهلت قانونی ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام می‌شود و برندگان خودرو از طریق ارسال پیامک مطلع خواهند شد.

طبق بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده مشخص شده که متقاضیان برنامه‌های فروش سه‌ماهه به نسبت بیشتر از فروش یکساله هستند؛ زیرا خودرو سریع‌تر در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد و مشتریان نسبت به ثبات قیمت آن در طول دوره سه‌ماهه تحویل خودرو اطمینان خاطر دارند.

قیمت محصولات ایران خودرو

تاریخ ثبت‌ نام ایران خودرو

همان‌طور که می‌دانید قیمت نهایی و قطعی محصولات این گروه خودروسازی برای مصرف‌کنندگان اهمیت فراوانی دارد، تا با برآورد هزینه و در نظر گرفتن تمامی جوانب بتوانند در قرعه کشی‌ها شرکت کنند. آخرین قیمت محصولات ایران خودرو تا تاریخ 20/02/1401 به قرار زیر است:

- سمند ال ایکس EF7 به مبلغ ۱۵۸,۱۲۰,۰۰۰ تومان

- سمند ال ایکس EF7 دوگانه سوز به مبلغ ۱۶۹,۱۶۲,۰۰۰ تومان

- سورن پلاس به مبلغ ۲۴۳,۳۱۰,۰۰۰ تومان

- دنا به مبلغ ۲۰۶,۰۴۸,۰۰۰ تومان

- دنا پلاس به مبلغ ۲۲۸,۱۶۴,۰۰۰ تومان

- دنا پلاس توربو به مبلغ ۳۴۵,۸۵۵,۰۰۰ تومان

- دنا پلاس توربو (6 دنده + فرمان برقی) به مبلغ ۳۶۰,۵۹۶,۰۰۰ تومان

- دنا پلاس توربو اتوماتیک به مبلغ ۳۹۸,۲۹۵,۰۰۰ تومان

- پژو پارس XU7 به مبلغ ۱۶۹,۹۰۶,۰۰۰ تومان

- پژو پارس XU7P سفارشی به مبلغ ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

- پژو پارس XU7P سفارشی ELX به مبلغ  ۲۰۸,۹۵۷,۰۰۰ تومان

- پژو پارس TU5 به مبلغ ۱۷۶,۷۱۰,۰۰۰ تومان

- پژو پارس TU5 سفارشی ELX به مبلغ ۲۱۱,۳۸۰,۰۰۰ تومان

- پژو 206 تیپ 2 پانوراما به مبلغ ۱۸۱,۳۶۱,۰۰۰ تومان

- پژو 207 پانوراما به مبلغ ۲۳۶,۳۴۴,۰۰۰ تومان

- رانا پلاس پانوراما به مبلغ ۲۲۸,۴۱۰,۰۰۰ تومان

رنگ و آپشن‌های محصولات

به‌طور کلی در هر قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو با رنگ‌بندی‌های متنوع عرضه می‌شوند؛ اما فرآیند انتخاب رنگ خودرو پس از واریز وجه توسط مشتری امکان‌پذیر خواهد بود. آپشن‌های معمولی و متداول روی تمامی برندها است. به منظور شخصی‌سازی خود با توجه به نیاز و توان مالی می‌توانید از آیتم‌های موجود و قابل عرضه در شرکت ایران خودرو استفاده کنید. همواره به یاد داشته باشید با انتخاب آپشن‌هایی نظیر رینگ آلومینیومی، صفحه نمایشگر لمسی، کارت طلایی و غیره قیمت نهایی خودرو نیز افزایش می‌یابد.

طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

تاریخ ثبت‌ نام ایران خودرو

شرکت ایران خودرو در راستای پیشبرد اهداف دولت و افزایش نرخ جمعیت یک شرایط استثنایی را برای زوج‌های دارای فرزند صغیر به‌وجود آورده است. در این طرح تنها مادرانی که فرزند دوم به بعد آنها از تاریخ 19/08/1400 و پس از آن متولد شده، می‌توانند در قرعه‌کشی شرکت کنند. لازم به‌ذکر است که در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای تسهیل فرآیند ثبت‌نام شرایطی نظیر داشتن گواهینامه، عدم وجود پلاک یا خودروی شخصی به‌نام متقاضی از میان برداشته شده است. بنابراین مادران عزیز و گرامی بدون هیچ مانعی می‌توانند در این طرح فروش خودرو شرکت کنند.

یادآور می‌‎گردد زمان و تاریخ ثبت‌نام در این طرح نیز مانند سایر بخش‌نامه‌های فروش فوری یا یکساله است و همزمان با یکدیگر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار