تماس با ما درباره ما

رمکان شهر بدون بیکار/ توسعه رمکان با افزایش تعامل سازمان منطقه آزاد و شهرداری شتاب می‌گیرد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر افزایش همگرایی و تعامل دستگاه های اجرایی در دولت انقلابی و مردمی گفت: توسعه رمکان به عنوان شهر تجاری مهم جزیره که نرخ بیکاری در آن صفر است، با افزایش تعامل سازمان و شهرداری این شهر شتاب می گیرد.
رمکان شهر بدون بیکار  توسعه رمکان با افزایش تعامل سازمان منطقه آزاد و شهرداری شتاب می‌گیرد

به گزارش تهران بهشت، افشار فتح الهی در جلسه ای با حضور شهردار و امام جمعه رمکان و رییس شورای شهرستان، گفت: همدلی مسئولین اجرایی و مردم رمکان برای ارتقای اقتصادی و اجتماعی این شهر ستودنی است و با توجه به برخورداری از ظرفیت های مناسب گردشگری و تجاری مناسب، می تواند به سرعت در مسیر توسعه حرکت کند.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات رمکان و تسریع در اجرای پروژه های شهری باید با درنظر گرفتن منابع و مصارف اولویت‌بندی انجام پذیرد و سپس با مشارکت سازمان، شهرداری و بخش خصوصی مشکلات یکی پس از دیگری از میان برداشته شود.

فتح‌الهی با اشاره به اینکه رمکان در مسیر یکی از جاده‌های اصلی جزیره قرار دارد، افزود: تردد اکثر گرشگران از این شهر انجام می شود و همین موضوع اهمیت پرداختن به مسئله زیباسازی منظر شهری را دو چندان کرده است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بیان کرد: ظرفیت های رمکان برای ارتقای گردشگری بسیار ارزشمند است و در صورت مشارکت بخش خصوصی و شهرداری این سازمان آمادگی دارد زیرساخت های لازم برای تاسیس مجموعه های تفریحی و کمپ پارک را در این شهر ایجاد کند.

بنابراین گزارش، افشار فتح‌الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صبح امروز به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از روند اجرایی پروژه های ورزشی و فرهنگی و مکان های پیشنهادی برای احداث مجموعه های تفریحی و گردشگری بازدید کرد و سپس در جلسه ای با حضور شهردار و امام جمعه رمکان و رییس شورای شهرستان روند توسعه رمکان و مشکلات پیش روی این شهر بررسی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر