تماس با ما درباره ما

معدوم‌سازی حتی یک جوجه هم قابل قبول نیست

ساداتی نژاد گفت: معدوم سازی حتی یک جوجه هم با آمادگی که در رفع مشکلات مرغداران صورت گرفته قابل قبول نیست و اقدامی غیرحرفه‌ای و غیر شرعی است.
معدوم‌سازی حتی یک جوجه هم قابل قبول نیست

به گزارش تهران بهشت، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بخش خبری ۲۱ گفت: از مردم بابت اینکه یکی از مرغداران اقدام به معدوم سازی جوجه کرده عذرخواهی می‌کنم. در کنار تولیدکنندگان و حامی آن‌ها هستیم. هرگونه مازاد تولید در مرغ و تخم مرغ را با قیمت مصوب در اختیار می‌گیریم و مشکلی در این خصوص نداریم.

به گفته ساداتی نژاد برای حمایت از تولید ۳ اقدام در دستور کار است، نخست تامین سرمایه در گردش برای مرغداران بود که دین منظور پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از هفته گذشته شروع شده است.

او می گوید: دومین اقدام خرید حمایتی محصول و سومین مسئله هم رفع محدودیت‌های صادراتی شامل عوارض صادراتی مرغ، تخم مرغ و شیر است.

ساداتی نژاد گفت:مرغداران دغدغه‌ای بابت فروش مرغ و تامین نهاده نداشته باشند اتحادیه دامداران و انجمن واردکننگان آماده فروش اعتباری برای تامین نهاده دامی مورد نیاز مرغداران و دامداران هستند.

به دنبال اقدام غیرقانونی و غیر شرعی یکی از واحد‌های پرورش مرغ در اردبیل در دفن چندین هزار جوجه زنده که تصاویر آن در فضای مجازی در حال انتشار است، دادستانی اردبیل به صورت مستقیم به این موضوع ورود پیدا کرده و تا تشخیص عامل یا عاملان این اقدام بررسی‌ها را ادامه خواهد داد.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار