تماس با ما درباره ما

زمان برداشت یارانه‌های ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی خردادماه اعلام شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌‌ها از قابلیت برداشت مبالغ یارانه مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۱ که در ماه گذشته و همزمان با مرحله ۱۳۵ به حساب یارانه‌بگیران واریز شده بود، خبر داد.
زمان برداشت یارانه‌های ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی خردادماه اعلام شد

به گزارش تهران بهشت، مبالغ واریزی یارانه نقدی مرحله یکصد و سی و ششمین کمک‌معیشتی به حساب سرپرستان خانوار، از ساعت 24 روز شنبه مورخ 21 خرداد 1401 قابل برداشت می‌شود.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اردیبهشت ماه 1401 و همزمان با مرحله 135، مبالغ مرحله 136 مربوط به خرداد 1401 را به حساب سرپرستان خانوارهایی که مشمول یارانه بودند واریز و امکان برداشت مبالغ واریزی را منوط به رسیدن زمان مقرر و طی اطلاعیه‌ای بعدی اعلام کرد.
مرحله 136 نیز مانند اردیبهشت ماه و براساس دهک‌بندی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای سرپرستان خانوارهای دهک اول تا سوم 400 هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم به‌ازای هر نفر، 300 هزار تومان خواهد بود.
همچنین برحسب اطلاع‌رسانی‌های قبلی صورت‌گرفته، اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه 10 میلیون ریالی کمک‌معیشت نقدی و کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر گردیده است.
تأکید می‌شود سرپرستانی که نسبت به دهک‌بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت ماه 1401 درخواست بازبینی داده‌اند همچنان جهت پیگیری و نتیجه به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه نمایند.
ضمناً کار بررسی یارانه ثبت‌نام‌کنندگان و متقاضیان جدید یارانه تا اتمام فرایند ثبت‌نام و انجام دهک‌بندی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه دارد و متقاضیان جدیدی که هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌‌توانند به آدرس الکترونیکی my.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام نمایند.
شایان ذکر است براساس دستور رئیس محترم جمهور متقاضیانی که به هر دلیلی از یارانه دوره‌های قبل محروم و یا از ثبت‌نام یارانه جامانده‌اند بعد از طی مراحل ثبت‌نام و بررسی شرایط متقاضی در صورت واجد شرایط بودن مانند سایر مشمولین یارانه جدید نیز از این دو نوبت از یارانه بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر