تماس با ما درباره ما

یک مدل جذاب از شرکت بیوک

بیوک، زیرمجموعه لوکس جنرال‌موتورز با معرفی دو کانسپت و یک مدل جدید از برنامه‌های آینده خود برای ساخت مدل‌های الکتریکی خبر داد.
یک مدل جذاب از شرکت بیوک

به گزارش تهران بهشت، بیوک، زیرمجموعه لوکس جنرال‌موتورز با معرفی دو کانسپت و یک مدل جدید از برنامه‌های آینده خود برای ساخت مدل‌های الکتریکی خبر داد.

جنرال‌موتورز می‌خواهد تا سال ۲۰۳۵ فقط ماشین‌های سواری الکتریکی تولید کند. بیوک آخرین خودروساز در این گروه است که برنامه‌هایش را برای رسیدن به این هدف اعلام می‌کند. این شرکت اعلام کرده که از سال ۲۰۲۴ به بعد هیچ مدل جدید بنزینی به محصولاتش اضافه نخواهد کرد.

بیوک، کانسپتی به نام وایلد‌کت (Wildcat) ساخته که ظاهر مدل‌های آینده الکتریکی این شرکت را نشان می‌دهد. وایلدکت قرار نیست مبنای ساخت مدل خاصی شود و فقط چهره و امکانات ماشین‌های الکتریکی بیوک را نشان می‌دهد.

buick-2022-wildcat-ev-concept

ماشینی که با الهام از وایلدکت ساخته می‌شود در سال ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد. این ماشین از نظر فنی با مدل‌های الکتریکی کادیلاک،‌ عضو دیگر جنرال‌موتورز مشترک خواهد بود. بیوک همچنین اعلام کرده که ماشین‌های الکتریکی‌اش را با نام الکترا به بازار عرضه می‌کند. این نام از دهه شصت میلادی به مدت سی سال برای لوکس‌ترین مدل بیوک استفاده می‌شد.

بیوک همزمان با وایلدکت، یک کانسپت به نام الکترا X در چین نمایش داده که الهام‌بخش یک شاسی‌بلند الکتریکی خواهد بود. محصولات الکتریکی بیوک قرار است از سال ۲۰۲۵ در چین فروخته شود.

بیوک با دو کانسپت جدیدش از نشان تازه کارخانه هم رونمایی کرد. نشان پیشین با تغییرات اندک از سال ۱۹۹۰ میلادی تاکنون استفاده می‌شد.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار