تماس با ما درباره ما

بازیابی برند قشم با برپایی جشنواره تابستانی 1401/ قشم با تخفیف‌های 30 تا 80 درصدی میزبان گردشگران می‌شود

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره تابستانی قشم باهدف افزایش ورود گردشگران، ارتقای رونق اقتصادی اماکن اقامتی، بازارها و مجتمع‌های تجاری و حضور علاقه‌مندان حوزه گردشگری جزیره از تاریخ 18 تا 31 تیرماه برگزار می‌شود.
بازیابی برند قشم با برپایی جشنواره تابستانی 1401  قشم با تخفیف‌های 30 تا 80 درصدی میزبان گردشگران می‌شود

به گزارش تهران بهشت، به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی بیان کرد: این جشنواره با حمایت و سیاست‌گذاری منطقه آزاد قشم و با همکاری فعالان اقتصادی، مجتمع‌های اقامتی و تجاری جزیره اجرایی خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت تبلیغات برای معرفی ظرفیت‌های موجود در جزیره قشم، ادامه داد: برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی با استفاده از توان و ظرفیت‌های بخش اقتصادی، به معرفی بهتر نشان (Brand) قشم کمک می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه افزود: در مدت برپایی این جشنواره و در بخش خدمات گردشگری به مسافران، تا 80 درصد و در خرید از بازارها و مجتمع‌های تجاری، تا 30 درصد تخفیف داده می‌شود.

به گفته فتح الهی؛ همچنین گردشگران در ایام برگزاری جشنواره تابستانی قشم می‌توانند برای استفاده از خدمات مجتمع‌های اقامتی و هتل‌های جزیره از تخفیف‌های تا 80 درصدی برخوردار شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در جشنواره تابستانی قشم، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال قرار است شرکت‌کنندگان درازای خرید در دو نوبت قرعه‌کشی مربوط به مجتمع‌های تجاری و جشنواره تابستانی شرکت داده شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مفرحی از قبیل جُنگ‌های شادی، رالی خانواده، نمایشگاه غذاهای محلی، موسیقی محلی و آیین‌های بومی و... نیز بخش دیگری از برنامه‌های جشنواره تابستانی قشم است.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: با افزایش فعالیت و تقویت بخش خصوصی، به دنبال آن هستیم که برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و هنری مفرحی نیز برای ماه‌های آینده و در ایام برگزاری جام جهانی 2022 قطر برای گردشگران در جزیره قشم اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار