تماس با ما درباره ما

هزینه طراحی سایت در تهران چقدر است؟

طراحی سایت تهران هزینه‌های جاری بسیاری دارد اما با توجه به برگشت پذیر بودن این هزینه‌ها و مزیت‌های بی شمار کسب و کار اینترنتی می‌توان صرف هزینه‌های طراحی سایت را توجیه کرد.
هزینه طراحی سایت در تهران چقدر است؟

به گزارش تهران بهشت، اهمیت کسب و کار اینترنتی در عصر تکنولوژی امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست. این روزها تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ با طراحی سایت به کسب درآمد می‌پردازند‌. در واقع شرایط  کسب درآمد به شکلی تغییر یافته که مشاغل مختلف باید به ناچار فعالیت تجاری خود را در حوزه آنلاین دنبال کنند. آن دسته از کسب و کارهایی که شروع فعالیت خود در بستر اینترنت را به تعویق بیاندازند در حوزه سنتی نیز به حاشیه کشیده می‌شوند. آیا از اهمیت طراحی سایت تهران آگاه هستید؟ شاید یکی از دلایلی که کارفرمایان طراحی سایت را به تعویق می اندازند، هزینه‌های آن است. طراحی سایت تهران هزینه‌های جاری بسیاری دارد اما با توجه به برگشت پذیر بودن این هزینه‌ها و مزیت‌های بی شمار کسب و کار اینترنتی  می‌توان صرف هزینه‌های طراحی سایت را توجیه کرد. اهمیت طراحی سایت در شهری چون تهران که قطب تمام فعالیت‌های تجاری است، بیشتر از آن است که به دلیل هزینه‌های جاری نادیده گرفته شود.

اهمیت طراحی سایت تهران

پیش از این که راجع به هزینه طراحی سایت در تهران صحبت کنیم، بهتر است کمی با لزوم طراحی سایت آشنا شوید. این روزها کاربران تمام نیازهای خود را از طریق اینترنت جست و جو می‌کنند. از آنجا که رشد و توسعه هر کسب و کاری در گرو حضور و حمایت مشتریان هدف آن است، کارفرمایان مختلف ناچارند برای جلب توجه و جلب اعتماد مشتریان هدف وارد این بستر آنلاین شوند. طراحی سایت در حقیقت راه اندازی یک پایگاه اینترنتی است که صاحبین کسب و کار خدمات یا محصولات خود را از طریق آن به کاربران هدف معرفی و عرضه می‌دارند. با توجه به این که برای فعالیت در اینترنت هیچ محدودیت مکانی و زمانی ندارد، مشاغل مختلف از هر گوشه کشور و حتی جهان می‌توانند در این بستر گسترده فعالیت کنند. طراحی سایت تهران از آن جهت اهمیت بیشتری می‌یابد که تهران به عنوان پایتخت سیاسی اقتصادی کشور شناخته می‌شود و بزرگ‌ترین و مهم ترین فعالیت‌های تجاری در این شهر انجام می‌شوند.

از طرفی تعداد بالای مشاغل مشابه رقابت سنگینی بین آن‌ها ایجاد کرده است. صاحبین کسب و کارهای ساکن تهران می‌توانند با طراحی سایت در بستر آنلاین رقابت کرده و به این ترتیب سبب رشد اقتصاد این کلان شهر و تأثیر مثبت آن بر روی اقتصاد کل کشور شوند. وجود چنین میدان رقابتی برای کسب و کارهای تهران آن‌ها با چتلش‌های بسیاری مواجه ساخته است. به همین خاطر کسب و کارهای مختلف تنها به دنبال راه اندازی یک سایت قدرتمند و پرسرعت برای افزایش فروش و برندسازی هستند و کمتر به هزینه راه اندازی سایت فکر می‌کنند‌. هر چند برخی از مشاغل  برای طراحی سایت تهران محدودیتی در صرف هزینه ندارند، اما به هر حال برای این که مشاغلی با محدودیت بودجه نیز بتوانند کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنند، باید یک هزینه معقول برای راه اندازی وب سایت در نظر گرفته شود چون معمولا طراحی سایت‌ها برون به صورت برون سپاری توسط شرکت‌های طراح سایت انجام می‌شود‌.

طراحی سایت در تهران

عوامل موثر در تعیین هزینه طراحی سایت تهران.

قبل از هر چیزی باید نوع سایت مورد نیاز خود را مشخص کنید. سایت‌های اینترنتی شامل انواع مختلفی از جمله سایت فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، خبری و غیره می‌شوند و از آنجا که طراحی هر سایت پیش نیازهای خود را می‌طلبد، طبعا قیمت طراحی آن‌ نیز متفاوت بوده و بر اساس نیازمندی‌های سایت تعیین می‌شود. به عنوان مثال: طراحی فروشگاه اینترنتی هزینه بیشتری دارد چون این نوع وب سایت به واسطه نوع فعالیت آن بازدید بالایی دارد و باید فضای میزبانی بیشتری برای آن تهیه کنید. ضمن این که چنین سایتی سرعت و امنیتی بالاتری می‌طلبد. یکی از فاکتورهای مهم در رشد سایت امنیت آن است. بهتر است از همان ابتدا بر روی امنیت سایت خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و هنگام طراحی سایت تهران  فاکتورهای امنیتی آن را لحاظ کنید. به این ترتیب از حملات هکری و بدافزارها در امان خواهید. طبیعتا پس از طراحی سایت به بهینه سازی و سئو نیاز پیدا خواهید کرد. برای موفقیت در فرآیند بازاریابی باید هنگام طراحی سایت به صفحه لندینگ سایت توجه کنید.

  • کانفینگ امنیتی سایت: کانفینگ سایت یک فاکتور مهم و ضروری است که باید در تمام سایت‌ها لحاظ شود. پس قطعا در هزینه طراحی سایت تهران تأثیرگذار است. انجام کانفینگ ضریب نفوذ هکرها به سایت شما را به شدت کاهش می‌دهد. برای تأمین امنیت سایت باید امنیت فاکتورهای دیگری از جمله: سیستم عامل، امنیت سرور، امنیت شبکه، امنیت نرم افزار و موارد دیگر تأمین گردد. اگر هنگام طراحی سایت مسئله امنیت و کانفینگ سایت را نادیده بگیرید، ادامه فعالیت شما با مشکل مواجه خواهد شد. کانفینگ امنیتی شما را از برطرف کردن هک سایت وردپرسی بی نیاز می‌سازد.
  • برطرف کردن هک سایت وردپرسیهیچ فرقی نمی‌کند که سایت شما وردپرسی است یا از سیستم‌های دیگر است. قطعا هک کردن سایت می‌تواند اسیب جبران ناپذیری به سایت شما وارد کرده و مشتریان شما را بی اعتماد سازد. برطرف کردن هک سایت ورد پرسی راه حل‌های خاصی دارد. شرکت‌های طراح سایت می‌توانند با نیازسنجی سایت آن را از حملات هکری نجات دهند‌. برای این که این سایت شما در آینده دچار حملات هکری نشود بهتر است هنگام طراحی سایت خدمات لازم برای جلوگیری از هک وردپرسی را نیز دریافت کنید. هرچند بر طرف کردن هک سایت وردپرسی برایتان هزینه ای در بر دارد اما تأمین امنیت سایت نقش چشمگیری در رشد آن دارد.

طراحی سایت در تهران

  • طراحی لندینگ پیج: لندینگ یا صفحه فرود یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سایت تهران است. این صفحه برای اهداف شما در صفحه وب ساخته می‌شود. این هدف می‌تواند هر چیزی مانند: خرید، ثبت نام، پر کردن فرم و غیره باشد. این صفحه ارتباط مستقیمی به کمپین‌های تبلیغاتی شما دارد. شرکت‌های طراحی سایت قالب‌های لندینگ بسیاری طراحی می‌کنند که نیاز تمام کاربران را مرتفع می‌سازد. ضمن این که طراحان حرفه‌ای به صورت کامل این صفحه را بهینه سازی می‌کنند. لندینگ پیج نیز خود هزینه مجزایی دارد و بر هزینه مل طراحی سایت اثر می‌گذارد. این در حالی است که در نهایت شما با صرف هزینه به یک سایت قدرتمند و پر ترافیک می‌رسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار