تماس با ما درباره ما

ایران خودرو بر سر قول خود نماند

ایران خودرویی ها همچنان برای۴ عضو خانواده سمند قیمت منتشر کردند. بنابراین این خودروساز به نوعی زیر قول خود زده و تولید سمند را همچنان در دستور کار دارد.
ایران خودرو بر سر قول خود نماند

به گزارش تهران بهشت، بررسی لیست قیمت مربوط به مردادماه سال جاری نشان می دهد ایران خودرویی ها همچنان برای چهار عضو خانواده سمند قیمت منتشر کردند. بنابراین این خودروساز به نوعی زیر قول خود زده و تولید سمند را همچنان در دستور کار دارد. در توضیحات لیست قیمتی آبی های جاده مخصوص آمده است هر محصولی که نامش در لیست یاد شده وجود ندارد به این معنی است که این خودروساز برنامه ای برای تولید و فروش آن در ماه یاد شده ندارد. حضور نام چهار عضو گروه سمند در لیست مردادماه گویای این نکته است که خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ مخصوص همچنان به تولید عرضه گروه سمند در این ماه ادامه می دهد.

پیش تر امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده بود با ابتکار وزیر صمت و با هماهنگی با سازمان ملی استاندارد، تولید خودروهای تیبا، سمند و ساینا از ابتدای مرداد متوقف می‌شود و خودروهای نظیر شاهین CVT، آریا، رانا AMT, هایما S۸ و آریسان۲ که ضرایب کیفی بالاتری دارند، جایگزین آنها خواهند شد.

بررسی لیست قیمت ایران خودرو نشان می دهد خبری از سه محصول اعلامی برای جایگزینی سمند، یعنی رانا با گیربکس اتومات، آریسان ۲ و هایما S۸ نیست اما همچنان چهار عضو خانواده سمند یعنی سمند LX، سمند LX با موتور EF۷ دوگانه سوز، سمند LX با موتور EF۷ بنزینی و سمند سورن در این لیست قیمتی دیده می شوند.

بررسی لیست قیمت غول آبی جاده مخصوص گویای این نکته است که اعضای خانواده سمند طی پنج ماهی که این لیست منتشر شده همواره پای ثابت لیست بوده اند. با توجه به لیست منتشر شده توسط ایران خودرو حداقل اعضای خانواده سمند یک ماه دیگر مهمان خطوط تولید این خودروساز هستند.

ارسال نظر