تماس با ما درباره ما

ماشینهای عجیب الخلقه هندی دولت آماده ورود به بازار + جزئیات

وزارت صمتی که ناتوان از اثبات منطق خود برای حذف قیمتگذاری است و برای فرار از تله قیمتگذاری دستوری، مدل های بنجلی مانند سمند و پژو 405 و یا تیبا و ساینا را که قیمت های ارزان دارند از رده خارج می کند و به دنبال تمرکز بر مدل های گران قیمتگذاری شده مانند تارا، دنا، شاهین و ... است
ماشینهای عجیب الخلقه هندی دولت آماده ورود به بازار + جزئیات

به گزارش تهران بهشت، وزارت صمتی که ناتوان از اثبات منطق خود برای حذف قیمتگذاری است و برای فرار از تله قیمتگذاری دستوری، مدل های بنجلی مانند سمند و پژو 405 و یا تیبا و ساینا را که قیمت های ارزان دارند از رده خارج می کند و به دنبال تمرکز بر مدل های گران قیمتگذاری شده مانند تارا، دنا، شاهین و ... است و همزمان سیاست واردات خودروی اقتصادی(بخوانید بنجل های هندی و چینی) را در سایه ها دنبال می کند. به طور ناجوانمردانه ای حذف تولید پژو، سمند، تیبا، ساینا و ... برای ایمنی مردم فاکتور شده و لطف معرفی می شود!

 تیم فاطمی امین و منوچهر منطقی از سال گذشته با همان شیوه قبل که بخش عمده آن مبهم و بخش اندکی از آن آشکار است، برنامه هایی را برای بازار خودرو پیشنهاد کرد که در عمل عکس آنها رفتار شده و تا آنجا که به مردم مربوط می شود شاهد رقم خوردن یک فاجعه در صنعت خودروسازی ایران هستیم. در صورت ادامه وضعیت کنونی، چیزی جز خرابی در خودروسازی ایران حاصل نخواهد شد و شاهد رویکردی خیرخواهانه توسط وزارت صمت نیستیم.

وزارت صمتی که ناتوان از اثبات منطق خود برای حذف قیمتگذاری است و برای فرار از تله قیمتگذاری دستوری، مدل های بنجلی مانند سمند و پژو 405 و یا تیبا و ساینا را که قیمت های ارزان دارند از رده خارج می کند و به دنبال تمرکز بر مدل های گران قیمتگذاری شده مانند تارا، دنا، شاهین و ... است و همزمان سیاست واردات خودروی اقتصادی(بخوانید بنجل های هندی و چینی) را در سایه ها دنبال می کند. به طور ناجوانمردانه ای حذف تولید پژو، سمند، تیبا، ساینا و ... برای ایمنی مردم فاکتور شده و لطف معرفی می شود!

منبع: سایت تحریریه

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
بابا ساینا و 405 داره تولید میشه چرا مردم رو آشفته میکنید؟

پربازدیترین ها

آخرین اخبار