تماس با ما درباره ما

افزایش 4.5 درصدی تولید محصولات آلومینیومی مالیبل سایپا

مدیرعامل مالیبل سایپا گفت: شرکت مالیبل سایپا با بهبود فرآیند تولید و کاهش توقفات در چهار ماهه نخست سال جاری موفق شد در تولید قطعات آلومینیومی خودروهای تیبا، پراید و نیسان افزایش تولید 4.5 ثبت کند.
افزایش 4.5 درصدی تولید محصولات آلومینیومی مالیبل سایپا

به گزارش تهران بهشت به نقل از روابط عمومی سایپا، شهرام مسلم پور با بیان مطلب فوق افزود: متخصصین و کارشناسان این شرکت جهت برطرف کردن توقفات تولید ناشی از قطعی برق، فشار تحریم‌ها و تهیه مواد اولیه در سالن‌های تولید با تدابیر و برنامه‌ریزی موفق شدند برنامه های تولیدی را اجرا کنند.

 

او ادامه داد: افزایش تولید قطعات آلومینیومی شامل تمامی تولیدات آلومینیومی این شرکت از جمله سرسیلندر خودروهای تیبا، پراید و نیسان بوده است.

مسلم پور تاکید کرد: در فرآیند ریخته گری نگهداری از راهگاه های ذوب آلومینیوم و تولید قطعات آلومینیومی حائز اهمیت است که در تولید ضایعات و کیفیت محصول نقش مهمی دارد.

او بهبود فرآیند تولید در سالن آلومینیوم‌ریزی را نیز یکی از چالش‌های رسیدن به اهداف تولیدات قطعات آلومینیومی و تامین قطعات گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد و افزود: در افزایش تولید قطعات مذکور، کاهش ضایعات و دوره زمانی تولید نیز مورد توجه بوده است.

مدیرعامل مالیبل سایپا افزایش تولید قطعات آلومینیومی را مدیون تلاش همکاران و متخصصین سالن آلومینیوم ریزی و سایر بخش های تولیدی و ستادی دانست و گفت: تحقق افزایش تولید قطعات آلومینیومی حاصل دقت متخصصین، تلاش اپراتورها و دیگر کارکنان در این سالن است که سبب شد تا مجموعه ای از بهبود فرآیندها و دستیابی به تولید با کیفیت مطلوب و افزایش تولید در این شرکت رقم بخورد.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار