تماس با ما درباره ما

پیش‌بینی ارزش بیت کوین در کوتاه مدت و بلند مدت

بیت کوین واژه آشناییست که امروزه همگان درباره آن کم و بیش شنیده‌اند. این رمز ارز به عنوان اولین و امن‌ترین رمز ارز در بازار کریپتو شناخته می‌شود و اوج قیمت آن تا حدود ۶۷ هزار دلار هم رسیده است.
پیش‌بینی ارزش بیت کوین در کوتاه مدت و بلند مدت

به گزارش تهران بهشت، کارشناسان مالی مختلف پیش‌بینی کرده‌اند که رشد ارزش ماهیانه بیت‌کوین بدون افتی که در هشت روز  گذشته شاهد آن بوده است «در آینده نزدیک» نمایان خواهد شد. با این حال، صنعت کریپتو به سرعت در حال تغییر است و برخی از علاقه مندان به کریپتو شروع به تردید کرده اند که آیا بیت کوین هنوز ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد یا خیر.

قیمت بیت کوین در حال حاضر با افت حدود ۵ درصد نسبت به هفته گذشته در محدوده ۲۰ هزار دلار است.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک رمز ارز مبتنی بر اثبات کار در شبکه کریپتو است که به عنوان اولین رمز ارز در سال ۲۰۰۹ توسط ساتوشی ناکاموتا ابداع شد. بیت کوین  یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که از فناوری بلاک چین برای تسهیل تراکنش های همتا به همتای غیرقابل اعتماد استفاده می‌کند.

در سال‌های اخیر، بیت‌کوین یکی از محبوب‌ترین دارایی‌ها برای سرمایه‌گذاری بوده، جدا از این که به دلیل نوسانات بالای بازار کریپتو می‌تواند بسیار سودآور باشد، سرمایه‌گذاری در BTC نیز بسیار آسان است. تنها چیزی که فرد برای دریافت بیت کوین نیاز دارد اتصال به اینترنت است.

چه چیزی بر ارزش بیت کوین تأثیر می گذارد؟

عوامل مختلفی می‌تواند بر قیم

ارسال نظر